گزارش تصویری از نمایشگاه بین المللی تقویت، تزیین و خدمات خودرو

نمایشگاه بین المللی تقویت، تزیین و خدمات خودرو امسال را باید یکی از خلوت ترین نمایشگاه ها در این حوزه دانست. نمایشگاه بر خلاف پتانسیل بالا در جذب مخاطب و حتی غرفه داران، تنها در جمعی کوچک برگزار شد که برای خودرو دوستان چندان جذاب نبود.

همچون همیشه خودروهای کلاسیک با جذابیت بالا و رنگ های چشم نواز، در این نمایشگاه خودنمایی می کردند. اینکه بعد از دهه ها و با وجود خودروهای جدید، این خودروها همچنان برای مخاطب خاص و جذاب هستند باید دید که مشکل از طراحی خودروهای جدید است یا راز جاودانگی کلاسیک ها، کیفیت ساخت بالا و ماندگاری و ارزش آنها است.

در این نمایشگاه آمیکو مانند گذشته با حضوری پر رنگ وانت های قد بلند خود را به نمایش گذاشته بود. وانت آمیکو آسنا با ظاهری جذاب و البته ابعادی در سگمنت وانت های فول سایز یا Full Size Pickup Truck قطعا گزینه ایده آلی برای علاقه مندان به این نوع خودروها است. آسنا دارای موتور تحت لیسانس میتسوبیشی با حجم نزدیک به 2400 سی سی است که می تواند قدرت 143 اسب بخار و 250 نیوتن متر گشتاور را تولید کند. گیربکس 5 سرعته دستی زوماکس و کلاچ والئو یکی دیگر از مزیت های این پیکاپ دو دیفرانسیل است. لازم به ذکر است که آمیکو آسنا دارای پیشرانه دوگانه سوز است.

شرکت آپکو به عنوان مرکز تقویت و تزیینات شرکت ایران خودرو با دو خودرو دنا پلاس تقویت شده و تارا تجهیز شده به نمایشگاه آمده بود. دنا پلاس آپکو نه تنها در بخش ظاهری با سپر جلو و عقب جدید ظاهری تهاجمی تر به خود گرفته بود، بلکه در صورت تمایل مشتری، پکیج تقویت تا 200 اسب بخار هم تکمیل کننده این تلاش آپکو است. تغییرات صورت گرفته در سیستم مکش هوا با برند معتبر K&N، برنامه ریزی مجدد ECU، هدرز و قطعا تغییراتی در فشار توربو باعث شده تا این سدان ایران خودرو به قدرت 200 اسب بخار و گشتاور 270 نیوتن متر دست یابد. نکته جالب در داخل خودرو، نشانگر سامانه توربوشارژ و صندلی های اسپرت بهینه شده بود تا این مجموعه را کامل تر کند. هر چند بهتر است آپکو در خودروهای سفارشی خود، دقت بیشتری برای نصب قطعات خارجی مانند سپر به خرج دهد.

خودروی دیگر موجود در غرفه آپکو، تارا با تغییرات جزئی در ظاهر بیرون بود.

در این نمایشگاه شرکت های دیگری در بخش خدمات خودرویی، تجهیزات و تزیینات فعالیت داشتند که تصاویر آن را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

پست های مرتبط

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !

کارت گرافیک RTX 5080 پیش از RTX 5090 عرضه می شود !

کارگاه آموزشی قسمت سوم : چرا رم دو کانال باعث افزایش عملکرد میشه؟