Boss Factory جایی برای خودسازی در Saints Row

مدت زمان زیادی تا انشتار بازی جدید Saints Row باقی نمانده است، اما ناشر آن Deep Silver و توسعه دهنده آن Volition یک مکمل بسیار جالب و البته کارآمد با نام Boss Factory را برای این عنوان منتشر کرده اند.

خوب حالا در Saints Row: Boss Factory چه امکاناتی وجود دارد؟

سری بازی سینتز رو یکی از عنوان های بسیار جذاب در سبک GTA است که در ابتدا کار خود را با کنسول ایکس باکس 360 آغاز کرد و با شماره دوم خود به اوج موفقیت رسید. اما از شماره سوم به بعد بازی تم فانتزی به خود گرفت و دیگر از یک جی تی ای خوب بودن فاصله گرفت. جدیدترین عنوان آن بزودی عرضه می شود و توسعه دهنده آن استودیو Volition یک بسته رایگان با نام Boss Factory را منتشر کرده تا علاقه مندان به سینتز رو قبل از انتشار عنوان جدید، کاراکترهای خود را بسازند.

شما در باس فکتوری می توانید همه چیز را از صفر خلق کنید و یک شخصیت کاملا باب میل تان را بسازید. در سری سینت رو شخصی سازی ها بسیار جذاب کار شدند و حالا با Saints Row: Boss Factory همه چیز گسترده تر هم شده است. جالب است اما شما می توانید حتی دندان های کاراکتر را شخصی سازی کنید، یا اینکه انواع خالکوبی ها را بر روی بدنتان انجام دهید، رنگ مو و پوست و خیلی چیزهای دیگر. اما نکته جذاب در اینجاست که شما می توانید صدای کاراکتر را خودتان تنظیم کنید یا انواع ابراز احساسات را شخصی سازی کنید.

می توانید لباس های شیک را برای خودتان ویرایش کنید، آنها را در رنگ های مختلف امتحان کنید تا به نتیجه دلخواه خودتان برسید، البته می توانید بر روی جوراب های متنوع هم حساب باز کنید. می بینید حالا Saints Row: Boss Factory بسیار گسترده تر از قبل خواهد بود و از این بابت برترین عنوان ساخته شده است.

اما یکی از جالب ترین قابلیت های اضافه شده مربوط به طراحی چهره ها است. شما می توانید برای اولین بار در این مجموعه چهره ای کاملا نامتقارن را خلق کنید، آیا می خواهید سمت راست صورت شما شاد باشد یا سمت صورت چپ صورتتان غمگین. همه چیز به خودتان بستگی دارد که چه چیزی را می پسندید. پس از اینکه شخصیت مورد علاقه خود را بوجود آوردید، آن را در Cloud ذخیره کنید تا پس از انشتار بازی آن را مستقیما وارد بازی کنید و با آن لذت ببرید.

بازی Saint Row قرار است که در تاریخ 23 آگوست برای پلتفرم های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی از طریق فروشگاه Epic Games منتشر شود.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024