شدو فورک اتریوم چیست؟

شبکه اتریوم یکی از بزرگ‌ترین شبکه ارزهای دیجیتال است که افراد زیادی در آن سرمایه‌گذاری کرده‌اند. ‌فرایندهای بسیاری در این شبکه انجام می‌شود که گاهی نیاز به تغییر یا آزمایش اساسی دارند. اگر تاکنون کلمه ( شدو فورک) به گوشتان خورده باشد باید بدانید که این نام ارتباط مستقیمی با موضوع مقاله ما دارد. در این مقاله به بیان مفهوم شدو فورک، عملکرد آن و تمام مسائل مربوط به آن خواهیم پرداخت. پس اگر می‌خواهید اطلاعاتتان را درمورد اتریوم افزایش دهید تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

شدو فورک چیست؟

شدو فورک به فرایند کاملی گفته می‌شود که در آن داده‌‌ها از شبکه اصلی انتخاب شده و در قسمت شبکه آزمایشی کپی می‌شود. این فرایند برای اینکه توسعه‌دهندگان بتوانند ویژگی‌های مورد نظر خود را پیش از اعمال داده‌ها آزمایش کنند، انجام می‌شود. این فرایند زمانی رخ می‌دهد که شبکه آزمایشی برای ارزیابی یا انجام فرایند‌های خود از شبکه اصلی تقلید کند. در زمانی که این مقاله نوشته می‌شود، میزان تراکنش شبکه آزمایشی در حدود یک میلیون است.
به معنای ساده‌تر، هنگامی که افراد بخواهند ویژگی‌های جدیدی را به شبکه خود(اتریوم) اضافه کنند، باید پیش از آن تمام ویژگی‌‌ها را مورد بررسی قرار دهند که شبکه ارزهای دیجیتال را دچار مشکل نکند.

ایده شدو فورک

شاید پیش از این، برای بسیاری از سرمایه‌گذاران این تصور وجود داشت که نیازی به آزمایش فرضیه‌های خود ندارند. اما چه کسی می‌داند که کدام ویژگی می‌تواند چه تاثیری بر شبکه‌های ارز دیجیتال بگذارد؟ به همین سبب و با توجه به عدم آگاهی افراد در مورد فرضیه‌های مختلف، استفاده از شدو فورک در میان حاضران بازار ارز رونق گرفت.
پس از استفاده از شدو فورک و آزمایش داده‌های وارد شده به شبکه ارز دیجیتال، افراد می‌توانند آنها را آزمایش کرده و پس از تایید آن را اعمال کنند.

شبکه‌ها در انتظار شدو فورک

بسیاری از افرادی که در شبکه‌های ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کنند با شدو فورک‌های که در شبکه آزمایشی و مبتنی بر گواه اثبات اعتبار و برای آزمایش برنامه‌های غیرمتمرکز فعالیت کرده اند، اما شدو فورک‌های که اخیرا و با بروزرسانی ویژگی‌های مختلف خلق شده است، به تازگی و درتاریخ 10 آوریل( 21 فروردین) ارائه شد. خبر اجرا این شدو فورک توسط یکی از توسعه‌دهندگان شبکه اتریوم منتشر شد.

سابقه شدو فورک

افراد بسیاری در زمینه شبکه‌های ارزهای دیجیتال فعالیت داشته اند. یکی از معروف‌ترین آنان ماریوس ون بود که کاوش‌های بسیاری در این زمینه انجام داد. اون سابقه شدو فورک را تا زمان نگارش این مقاله حدود 1,166,016 تراکنش و با میزان بلوک 14.8 ثانیه تعریف کرده است. همین سرعت در شدو فورک باعث شده است که در مدت زمان کمی، طرفدار زیادی پیدا کند و افراد زیادی برای بررسی داده‌های خود از آن استفاده کنند و از صحت داده‌های خود مطمئن شوند.

مزیت شدو فورک

خلق و استفاده از شدو فورک گام بلندی را برای پیشرفت اتریوم هموار کرد. چون شبکه آزمایشی تست استرس را از لحاظ واقعی‌سازی در مکانیسم‌های اثبات سهام بالا‌تر می‌برد. به معنای ساده‌تر، شدو فورک کمک می‌کند که شبکه‌های اصلی عملکرد بهتری داشته باشند و ویژگی‌های خود را در بهترین نوع استفاده کنند.
هنگامی که تمام داده‌های موجود وارد شبکه اصلی شوند، این امکان وجود دارد که یکی از این همین داده‌های آزمایشی به شبکه‌های اصلی آسیب بزند یا افزایش و ورود بی‌رویه آن باعث آسیب به شبکه اصلی اتریوم شود. به همین دلیل تمامی داده‌های که قرار است به شبکه اصلی وارد شوند، باید از پیش مورد بررسی قرار گیرند.

خرید اتریوم

یکی از بهترین راه‌های خرید اتریوم مراجه به صرافی‌های معتبر است. صرافی تبدیل یکی از صرافی‌های بسیار معتبر در زمینه خرید ارزهای معتبر مثل اتریوم وغیره است که به خریداران کمک می‌کند که بتوانند ارز ارتیوم را در زمان مناسب و با شیوه درست خریداری کرده یا به فروش برسانند.
این صرافی به کمک افراد ماهر خود در زمینه ارزهای دیجیتال، به تمام کسانی که حتی تجربه کافی برای خرید ETH را ندارند، مشاوره مناسبی بدهد و در مدت زمانی آنها را به سود برساند. اگر صرافی‌های را نمی‌شناسید که به صورت آنلاین بتوانید ارزهای مورد نظر خود را خریداری کنید، پیشنهاد خوبی داریم، برای خرید اتریوم کلیک کنید و به دنیای جدیدی از ارزهای دیجیتال و هیجان‌انگیز وارد شوید.

پیش بینی قیمت اتریوم در سال 2022

روند چشمگیر و بسیار خوبی که این ارز از خود نشان داده است باعث شده است که بسیاری از سرمایه‌گذاران دیدگاه خوبی نسبت به آینده آن داشته باشند. در زمان ویرایش این مقاله پیش بینی می‌شود که قیمت اتریوم در سال 2022 به 6.500 دلار برسد. البته پیش بینی در مورد اتریوم و قیمت آن تا سال2030 مشخص شده است اما در این بخش فقط به سال 2022 خواهیم پرداخت. پیش بینی قیمت اتریوم در سال 2022 یکی از هوشمندانه‌ترین کارهای بود که بسیاری از متفکران حوزه ارزهای دیجیتال برای بررسی عملکرد اتریوم و شاخه‌های متفاوت آن انجام دادند

پست های مرتبط

ACEMAGIC از مینی رایانه شبیه به جنگنده M2A Starship رونمایی کرد

سامسونگ هوش مصنوعی باتری را به سری گلکسی اس 25 می‌آورد

اولین دستگاه مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 شرکت کوالکام احتمالاً در ماه اکتبر سال 2024 معرفی شود