قهرمانان جدید در بازی Marvel’s Midnight Suns معرفی شدند

سری بازی های ابرقهرمانی هم خیلی وقت است برای خود ژانر جدیدی را تشکیل داده اند. تقریبا در هر سبکی بازی های ابرقهرمانی ساخته شده اند، اما کمتر پیش آمده که یک بازی ابرقهرمانی نوبتی را تجربه کنیم و دقیقا همان چیزی است که بازی Marvel’s Midnight Suns در آن می درخشد و علاقه مندان به این حوزه را به خود مشغول کرده است.

یک تیم ابرقهرمانی بزرگتر

در بازی قهرمان های زیادی وجود دارند اما در رویداد Summer Game Fest شاهد رونمایی از افراد جدیدتری هم بودیم. در طی این نمایش شاهد معرفی Spider Man و Scarlet Witch بودیم. طبق صحبت های توسعه دهنده نقش Scarlet Witch در دل داستان بسیار مهم خواهد بود و می تواند سرنوشت لیگ قهرمانان را تعیین کند.

مبارزاتی متفاوت برای قهرمانان پر انرژی

بازی Marvel’s Midnight Suns حاصل همکاری Marvel و Firaxis Games است که برای اولین بار در مراسم Gamescom’s Opening Night Live معرفی شد. این بازی تلفیقی از سبک های مختلف تاکتیکی و سبک اکشن است. در ابن بازی شما می توانید یک تیم سه نفره از قهرمان های خود تشکیل دهید و به مبارزه با تیم مقابل بپردازید. در این بازی 12 قهرمان در اختیار شما قرار گرفته که شما باید با توجه به استراتژی خود به انتخاب بازیکنتان بپردازید. توجه کنید که هر قهرمان برای خود قدرت ها و توانایی های خاصی دارد که قرار گرفتن درست آنها در تیم می تواند به شانس پیروزی شما اضافه کند.

بازی Marvel’s Midnight Sun در پیاده سازی گیم پلی خود از بازی XCOM بسیار الگوبرداری کرده و البته در این راه خلاقیت های خود را هم بکار گرفته که نتیجه ای دلچسب داشته است. شما در بازی کارت های مختلفی را در اختیار دارید که قدرت ها و ویژگیهای خاصی را شامل می شوند، البته از ابتدای بازی بسیار ی از این کارت ها قفل هستند و باید تحت شرایط خاصی آنها را بدست بیاورید. شما محلی به نام The Abbey را در اختیار دارید که حکم پایگاه شخصی شما را دارد و در آن می توانید با شخصیت های مختلفی که در اختیار دارید ملاقات کنید و با ابعاد فکری و توانایی های آنها آشنا شوید و البته به انجام آپگریدهای خود مشغول شوید.

The Abbey ابعاد دیگری هم دارد و در کنار و گوشه آن ماموریت های فرعی زیادی وجود دارد که لازمه انجام آنها یک گیمر با حوصله و قهرمان دوست است. وقتی وارد این پایگاه می شوید شباهت های Marvel’s Midnight Suns را با Marvel’s Avenger متوجه می شوید  که البته جذابیت های خاص خود را دارد و حس خوبی را ایجاد می کند.

داستان چیزی است که بازی Marvel’s Avenger در آن بسیار خوب عمل کرده و با پیشروی در داستان با دو راهی های زیادی روبرو می شوید که کلا همه چیز را با خود تغییر می دهند. نویسنده های داستان این بازی، همه چیز را در دوره تاریک تری از دنیای مارول قرار داده اند و اقتباسی آزاد از کمیک های دهه 90 را ارائه می دهد.

یکی از جذابیت های داستان در این بازی حضور یک ابرقهرمان جدید به نام Hunter است که داستان حول محور عملکرد او میچرخد. هانتر باید سازمانی به نام هایدرا را نابود کند و شخصیتی به نام Demon Lilith را هم شکست دهد. در واقه هانتر تنها کسی است که در بین تمام ابرقهرمان ها می تواند با Demon Lilith رویرو شود و او را شکست دهد.

تاریخ انتشار این بازی در ابتدا برای مارس 2022 در نظر گرفته شده بود، سپس به نیمه دوم سال 2022 تعویق افتاد. امشب، تاریخ انتشار جدید  Marvel’s Midnight Sunsبرای 7 اکتبر تایید شده است.

بازی Marvel’s Midnight Suns برای پلتفرم های پلی استیشن 4 و 5، ایکس باکس وان، سری ایکس و اس، پی سی و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

آیا شما هم به بازی های ابرقهرمانی علاقه مند هستید؟ دوست دارید کدام یک از قهرمان ها به این بازی اضافه شوند؟

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024