به احتمال زیاد بازی God Of War Ragnarok در ماه نوامبر منتشر می شود

جدیدترین عنوانی که شرکت Santa Monica در حال کار بر روی آن است، یعنی بازی God Of War Ragnarok طبق صحبت هایی که انجام شده به احتمال زیاد قرار است در ماه نوامبر عرضه شود.

یک غایب بزرگ

رویداد Summer Game Fest 2022 بالاخره انجام شد و شاهد نمایش های هیجان انگیزی بودیم، اما این رویداد غایب هایی هم داشت که یکی از آنها بازی God Of War Ragnarok بود. خیلی ها تصور داشتند که تریلر جدیدی از رگناروک به نمایش گذاشته می شود اما این اتفاق نیافتاد. به عقیده خیلی از اهالی گیم چون زمان انتظار این عنوان نزدیک بود دیگر احتیاجی به حضور پررنگ در این رویداد بزرگ نبود.

طبق گزارش بلومبرگ، پلی استیشن قرار است اواخر این ماه تاریخ دقیق عرضه این عنوان را اعلام کند. در جناح مقابل گزارش هایی از سوی برخی رسانه ها منتشر شده بود که ادعا میکرد رگناروک برای سال 2023 آماده خواهد شد، اما منابع معتبرتر خبر از انتشار در سال جاری دادند. قطعا این برای گیمرها بسیار خوشایند خواهد بود که هر چه زودتر به دیدار کریتوس بروند.

اما باید کمی هم واقع بین باشیم، چون همیشه در مسیر توسعه یک بازی رایانه ای آشفتگی هایی وجود دارد و زمان دقیق چیزی است که توسعه دهنده ها از بیان آن دوری می کنند. کلا مقوله تاخیر یک چیز غیر عادی در مسیر توسعه یک عنوان نیست. این بازی سوم شخص در اواخر ماه گذشته در کره جنوبی رتبه بندی شد، که نشان می دهد ممکن است بزودی تاریخ انتشار رسمی دریافت کند.

از آخرین باری که از بازی God Of War Ragnarok یک نمایش خوب دیدیم به مدتها قبل برمیگردد، همین هم باعث شده که انتظارها بیشتر از قبل شود. اما سانتا مونیکا در انجام اینکار کمی کم کاری کرده تا اینکه ماه پیش کوری بارلوگ کارگردان بازی خدای جنگ گفته بود که قرار است یک ویدیو جذاب را برای طرفداران آماده کند، اما به دلایل مختلف کنسل شد. آخرین بروزرسانی در مورد این فرنچایز در صفحه رسمی پلی استیشن، ماه قبل بود که به شما ویژگی های دسترسی به بازی را بیان می کرد.

بازی God Of War Ragnarok قرار است برای پلتفرم های پلی استیشن 4 و 5 منتشر شود.

شما کدام یک از عنوان های God Of War را بیشتر از همه می پسندید؟ نظر شما در مورد نمایش های بازی God Of War Ragnarok چیست؟

پست های مرتبط

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد