نمایشگاه MWC 2020 برگزار نخواهد شد / کرونا ویروس کار خود را کرد

با شیوع ویروس کرونا که از چین آغاز شد و گریبان کشور های دیگر را هم گرفت. این مشکل به حدی جدی و فراگیر بود که از چندی پیش مطلع شدیم که امکان لغو نمایشگاه MWC 2020 توسط مسئولین این نمایشگاه معتبر وجود خواهد داشت. تقریبا با توجه به اخبار منتشر شده و برخی اتفاقات رخ داده، مطمئن شده ایم که امسال این نمایشگاه برگزار نمی شود. در ادامه به دلایل قطعی شدن لغو نمایشگاه MWC خواهیم پرداخت.

پیش از این شرکت هایی چون ال جی و شیائومی اعلام کرده بودند که قصد حضور در این نمایشگاه را ندارند. بعد از آن مطلع شدیم که سامسونگ نیز بلیط کارکنان خود را برای حضور در نمایشگاه MWC 2020 لغو کرده اما بصورت رسمی از عدم حضور سامسونگ خبری منتشر نشده بود.

تمام این عوامل احتمال لغو برگزاری نمایشگاه امسال را در بارسلونا قوی تر می کرد تا اینکه امروز نوبیا اعلام کرد که قصد رونمایی از رد مجیک 5G را به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند خود در این نمایشگاه ندارد. با توجه به پست منتشر شده در شبکه اجتماعی چینی ویبو، نوبیا اعلام کرده که دلیل عدم معرفی این گوشی هوشمند لغو نمایشگاه MWC امسال می باشد.

شاید خبر رسمی از لغو نمایشگاه امسال منتشر نشده باشد، اما با توجه به تمام این اتفاقات، به احتمال زیاد امسال MWC برگزرا نخواهد شد. حال مشخص نیست که مسئولین تاریخ برگزاری را به عقب خواهند انداخت یا در کل باید منتظر نمایشگاه MWC 2021  باشیم.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

گوگل اولین پیش‌نمایش نسخه توسعه‌دهنده Wear OS 5 را منتشر کرد

هوش مصنوعی Gemini Nano گوگل فرد را از تماس‌های کلاه‌برداری مطلع می‌کند

شرکت OpenAI مدل جدید هوش مصنوعی GPT-4o را معرفی کرد