مشخصات اوپو رنو 3 پرو سلطان دوربین سلفی منتشر شد

سری گوشی های هوشمند رنو شرکت اوپو با شروع کار خود عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشتند. مخصوصا اوپو رنو 10 ایکس زوم که با بهره بردن از سنسور های دوربین قدرتمند توانست نطر بسیاری از کاربران و نیز متخصصان این عرصه را به خود جلب کند. این بار اما اوپو رنو 3 پرو قرار است با بهره بردن از قدرتمند ترین سنسور دوربین سلفی جهان به عنوان جدیدترین پرچمدار این شرکت رونمایی شود.

در همین ابتدا باید خاطر نشان کرد که این گوشی هوشمند از مشخصات فنی متفاوتی به نسبت اوپو رنو 3 پرو که مدتی پیش در چین رونمایی شده بهره برده است. اوپو قصد دارد تا برای اولین بار در کشور هند از این گوشی هوشمند جدید خود پرده برداری کند.

مشخصات اوپو رنو 3 پرو

اولین تفاوات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند به نسبت مدلی که در چین رونمایی شد صفحه نمایش آن می باشد. صفحه نمایش اینفینیتی O در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند با توجه به بهره بردن از سنسور های دوربین سلفی دوگانه، از طراحی مشابه با آنچه در سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس شاهد بوده ایم بهره برده.

نکته اصلی و قدرتمند ترین قابلیت در نظر گرفته شده برای اوپو رنو 3 پرو همین سنسور های دوربین سلفی آن می باشد. برای اولین بار در جهان دوربین سلفی این گوشی هوشمند به یک سنسور 44 مگاپیکسلی به همراه سنسور سنجش عمق مجهز شده. باید منتظر بود و دید با توجه به سنسور قدرتمند در نظر گرفته شده برای دوربین سلفی، آیا اوپو رنو 3 پرو می تواند لقب بهترین گوشی هوشمند از این نطر را به خود اختصاص دهد یا خیر؟

در قسمت پشتی همانند مدل رونمایی شده در چین، از چهار سنسور برای دوربین بهره برده شده. اما گوشی که در چین رونمایی شده بود به سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی مجهز شده بود ولی این گوشی هوشمند جدید قرار است از سنسور قدرتمند 64 مگاپیکسلی بهره مند شود.

از دیگر قابلیت های در نظر گرفته شده می توان به شارژر 30 واتی این گوشی که از استاندار VOCC نیز پشتیبانی می کند به همراه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی آن اشاره کرد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

شرکت OpenAI مدل جدید هوش مصنوعی GPT-4o را معرفی کرد

شایعه : سامسونگ ساخت مدل ارزان‌تر گلکسی زد فولد 6 را لغو کرد

مقایسه تبلت‌های OLED iPad Pro و M2 iPad Air : چرا مدل ارزان‌تر ارزش بیشتری دارد ؟