کریس ایوانز و دواین جانسون در یک فیلم ماجرایی در کنار هم

سری فیلم های Marvel نه تنها که به فروش بسیار بالایی هم دست پیدا کرده بلکه در کنار خود عوامل آن هم به شهرت بسیار زیادی رسیده اند. کریس ایوانز که با ایفای نقش Captain America در سری فیلم های مارول به شهرت زیادی دست پیدا کرده این روزها پیشنهادهای زیادی را دارد بررسی می کند. حالا چه خواهد که ایوانز در کنار یکی از مشهورترین های هالیوود یعنی دواین جانسون قرار بگیرد.

یک زوج مشهور

این روزها برای دواین جانسون هم بسیار پر کار است، این ورزشکار محبوب هالیوود هر سال با فیلم های بیشتری به سراغ هوادارانش می آید. جانسون در چند سال اخیر با عنوان هایی مانند Jumanji: Welcome to the jungle، Jumanji: The next level بسیار محبوب تر هم شد و با Red Notice که به تازگی منتشر شده هنوز هم بیننده های خود را دارد. حالا کریس ایوانز قرار است در کنار دواین جانسون در یک فیلم اکشن و ماجراجویی بازی کند، یک فیلم پر حادثه و البته با مایه های کمدی.

این فیلم در حال حاضر Red One نام دارد و برای اکران در تعطیلات 2023 برنامه ریزی شده است. طبق این گزارش، فیلمبرداری Red One قرار است امسال آغاز شود و کارگردانی آن را Jake Kasdan، بر عهده خواهد داشت که دو فیلم جومانجی را در کارنامه خود دارد. اما نباید این فیلم را با Red Notice اشتباه بگیریم چون اثری کاملا مستقل است.

استودیو آمازون در حال توسعه این پروژه است که بر اساس داستانی از هیرام گارسیا، رئیس تولید در سون باکس پروداکشنز ساخته شده است. این فیلم قرار است امسال فیلمبرداری را آغاز کند، به‌عنوان یک کمدی اکشن ماجراجویی توصیف می شود.

جانسون همچنین در کنار هیرام و دنی گارسیا به نمایندگی از کمپانی Seven Bucks Productions، تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده خواهد داشت.

به نظر می رسد که فیلم های زوج با حضور جانسون خیلی خوب فروش می کند، حتی Red One هم تحت تاثیر Red Notice قرار گرفته است. نظر شما چیست؟

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024