کریسمس به بازی Cyberpunk 2077 می آید

شهر شب یک دنیای بسیار مدرن برای تمام ساکنین آن است که می توانند هر چیزی را به ساده ترین شکل ممکن سفارش دهند، اما این دلیل نمی شود که آنها کریسمس را جشن نگیرند. ماد جدید برای بازی Cyberpunk 2077 آماده است تا جشن کریسمس را بر پا کند.

شادی و جشن در Night City

معمولا مناسبت های مختلف مانند هالووین یا کریسمس فرصت بسیار خوبی برای توسعه دهنگان بازی های مختلف است تا بسته های مناسبتی خود را ارائه کنند.

بازی Cyberpunk 2077 یکی ار عنوان های بسیار جالب توجه است که حالا با بسته های بروز برای نسل نهم هم همراه شده است و توانسته کم کم دل کاربران خود ار بدست بیاورد.

یکی از جدیدترین مادهایی که برای بازی سایبرپانک 2077 ساخته شده است، مناسب برای جشن گرفتن کریسمس در خیابان های شهر شب است.

این ماد با عنوان مناسب کریسمس مبارک، درخت‌های کریسمس، کلاه بابانوئل، جوراب‌های ساق بلند، بابل‌های کوچک، هدایا، تزئینات، کمان‌ها، فنجان‌های جشن تزئین شده با گوزن‌های شمالی و دانه‌ های برف، کلاه‌های آدم برفی و غیره را اضافه می‌ کند. یکی از تصاویر ضمیمه شده حتی زیور هشت پا را با کلاه بابا نوئل نشان می دهد که یک آب نبات در دست شاخک خود دارد.

اینکه آیا ساکنان شهر شب تعطیلاتی مانند کریسمس را جشن می گیرند یا خیر، از زمان انتشار بازی مورد بحث بوده است. با آماده شدن این ماد، باز هم کاربران به سمت بازی سایبرپانک سرازیر می شوند تا این دنیای جذاب را به شکلی جدید تجربه کنند.

در ضمن شما می توانید جانی سیلور را به شکل های گوناگون تزئین کنید تا حس و حال جالبی را در سایبرپانک تجربه کنید. اگر که به این IP علاقه مند هستید این ماد می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

آیا ماد کریسمس مبارک مورد پسند شما قرار گرفته است؟ به نظر شما جالب ترین ویژگی این ماد چیست؟

پست های مرتبط

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد