هیچ شرکتی از بازی جدید هیدئو کوجیما استقبال نکرد

همیشه مطرح کردن ایده های جدید و البته پر ریسک کار آسانی نیست، این مساله هیچ استثنایی را هم شامل نمی شود چون هیدئو کوجیما برای بازی جدیدش این مشکل را دارد.

یک ایده جدید و چالش برانگیز از کوجیما

هیدئو کوجیما به عنوان یکی از توسعه دهندگان بازی های ویدیویی انقلابی و متحول کننده شناخته می شود. این بازیساز کهنه کار با مفاهیم عجیب و غریب بازی ها بیگانه نیست و بازی هایی مانند Death Stranding  نمونه های کاملی از خلاقیت او هستند.

بازی Death Stranding 2 در اوایل این ماه معرفی شد، اما هیدئو کوجیما نیز در حال کار بر روی پروژه ای با مایکروسافت است. در حالی که اخیراً با IGN صحبت می کرد، توسعه دهنده اطلاعات هیجان انگیزی در مورد تلاش های خود با این پروژه را فاش کرد.

هیدئو کوجیما اظهار داشت که اکثر شرکت ها پیشنهادات او را رد کردند و فکر کردند او دیوانه شده است! به گفته این توسعه دهنده، اکثر شرکت ها نمی توانند دیدگاه او را برای پروژه درک کنند. او گفت، “این پروژه نیاز به زیرساخت هایی داشت که قبلا هرگز مورد نیاز نبود، بنابراین من آن را با بسیاری از شرکت های بزرگ در میان گذاشتم، اما آنها واقعا فکر می کردند که من دیوانه هستم.”

با وجود چندین دهه بازیسازی بطور تاثیرگذار، هیدئو کوجیما نتوانست شرکت ها را در مورد پروژه جدید خود متقاعد کند. با این حال، او همچنین مایکروسافت را به خاطر اینکه به او اجازه داد چشم انداز او را درک کند، تحسین کرد. او بیان کرد، در نهایت این مایکروسافت بود که نشان داد می تواند این ایده ها را درک می کنند و اکنون ما با هم روی این پروژه کار می کنیم، از جمله در زمینه فناوری.

مایکروسافت در حال حاضر یکی از رهبران فناوری جهان است. این شرکت به فناوری‌های پیشرفته دسترسی دارد، که احتمالاً آنها را تشویق می‌کند تا با هیدئو کوجیما، که ادعا می ‌کند نیم دهه به این پروژه فکر می‌ کرده، شریک شوند.

شایعات قبلی ادعا کرده بودند که این بازی Overdose نامیده می شود که نشان دهنده بازگشت کوجیما به ژانر ترسناک است.

این بازی در حال حاضر در حال توسعه است، اما هیدئو کوجیما قول چیزهای هیجان انگیز زیادی را برای عنوان جدید خود داده است. او ممکن است به دنبال پر کردن شکاف بین بازی ها و فیلم ها باشد، زیرا ادعا کرده است که پروژه آینده می تواند به یک رسانه کاملاً جدید تبدیل شود.

نظر شما در مورد بازی آینده کوجیما چیست؟

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024