بازی جدید بلیزارد توسط رییس سابق Far Cry مدیریت می شود

دان هی، رئیس سابق بازی محبوب و معروف Far Cry در یوبی سافت، مسئولیت هدایت بازی بقای جدید بلیزارد را بر عهده گرفته است.

دنیای جدید بلیزارد

دن هی که پس از یک دهه در سال گذشته یوبی سافت را ترک کرد، قصد دارد مسیر جدیدی را در صنعت بازی برای خودش ایجاد کند. Dan Hay که دوران اوج کاری خود را با عنوان اول شخص فارکرای گذرانده بود، این بار در شرکت بزرگی مانند Blizzard فعالیت خواهد کرد که می تواند سکوی پرتاب دیگری برای او باشد.

در آپدیت پایان سال بلیزارد که در روز پنجشنبه منتشر شد، فاش شد که Hay برای هدایت IP جدید خود به این شرکت ملحق شده است. به گفته بلیزارد: هی، در حال رهبری تیمی است که این سبک را با جادوی بلیزارد تلفیق می ‌کند، در حالی که اولین IP جدید ما از زمان Overwatch را ایجاد می ‌کند. تیم امسال دو برابر شده است و ما به دنبال رشد بیشتر آن در سال جدید هستیم.

هی به یوبی سافت پیوست تا Far Cry 3 را تولید کند،  که تا به امروز با بالاترین امتیاز در این سری باقی مانده است. او همچنین در هر قسمت از آن، از جمله Blood Dragon، Far Cry 4، Primal، Far Cry 5  و New Dawn، نقش خود را حفظ کرد.

بلیزارد در اوایل سال جاری : بازی بقای AAA جدید خود را برای رایانه‌های شخصی و کنسول ‌ها معرفی کرد و این پروژه را اینگونه توصیف کرد: دنیایی متفاوت از هر بلیزارد دیگری که ساخته است.

در ادامه بلیزارد می گوید :تلاش بعدی ما را دان هی آغاز می ‌کند. ما به یک دنیای کاملاً جدید سفر می کنیم، خانه ای برای یک بازی بقای کاملاً جدید برای رایانه شخصی و کنسول. مکانی پر از قهرمانانی که هنوز ملاقات نکرده‌ایم، داستان ‌هایی که هنوز گفته نشده‌اند، و ماجراهایی که هنوز باید زندگی کنیم. قلمرو وسیعی از امکانات، در انتظار کاوش.

این شرکت در حال حاضر در حال تکمیل نیروی انسانی است و به دنبال ایفای نقش های هنری، طراحی و مهندسی در پروژه است.

پست های مرتبط

کنسول‌های Xbox Series X/S قادر به حفظ 30 فریم در ثانیه برای بازی Hellblade II نیستند

Larian Studios از افتتاح دفتر جدیدی در لهستان خبر داد

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود