گوشی هوشمند جدید اپو به صفحه نمایش کشویی مجهز خواهد شد

گوشی هوشمند جدید اپو با توجه به تصاویر منتشر شده از پتنت این گوشی هوشمن از طراحی جدیدی خبر می دهد که پیش از این درمیان محصلات این شرکت شاهد نبوده ایم. اوپو بار دیگر تلاش کرده تا با استفاده از طراحی خاص در نظر گرفته شده، ناچ و هرگونه حاشیه را از صفحه نمایش این گوشی هوشمند حذف کند. در ادامه به بررسی این پتنت خواهیم پرداخت.

یکی از اصلی ترین مواردی که در نگاه اول به تصاویر منتشر شده از پتنت گوشی هوشمند جدید اپو توجه هر بیننده این را جلب می کند، طراحی در نظر گرفته برای دوربین سلفی این گوشی هوشمند می باشد. اوپو در این طراحی با استفاده از صفحه نمایش کشویی، ناچ و هرگونه حاشیه را از صفحه نمایش این گوشی حذف کرده.

البته با توجه به اینکه در قسمت پشتی این گوشی محلی را برای قرار گیری سنسور حسگر اثر انگشت مشاهده نمی کنیم، احتمال استفاده از صفحه نمایشی از جنس اولد با قابلیت پشتیبانی از سنسور حسگر اثر انگشت برای این گوشی هوشمند ممکن می باشد.

اما اگر کمی به گذشته برگردیم پی خواهیم برد که چنین طراحی را پیش از این برای شیائومی می میکس 3 دیده بودیم که هر بار نام این گوشی هوشمند را می بریم واقعا چیزی جز زیبایی در ذهنمان نقش نمی بندد. در قسمت پشتی نیزطراحی V شکلی در نظر گرفته شده و همچنین شاهد استفاده از دو سنسور برای دوربین های اصلی می باشیم.

اما نباید از حق گذشت، در ماهی که گذشت شاهد خبر های بسیار خوبی از این شرکت بوده ایم. از اولین گوشی هوشمند مجهز به صفحه نمایشی با نسبت تصویر 100 درصدی به بدنه و فناوری دوربین سلفی در صفحه نمایش، از جمله اخبار بسیار خوشایندی بود که از اپو شنیدیم.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !