اطلاعات بیشتر از کارت گرافیک Colorful iGame RTX 3090 KUDAN

کارت گرافیک Colorful iGame RTX 3090 KUDAN را باید یکی از خاص ترین و گران ترین کارت گرافیک های RTX 3090 دانست. کارتی هیبریدی که همزان می تواند از خنک کننده بادی و خنک کننده مایع استفاده کند و البته هیچ اجباری در استفاده از خنک کننده مایع نیست که همین موضوع این کارت گرافیک را بیش از پیش خاص می کند.

شرکت Colorful این کارت گرافیک 5 هزار دلاری را برای اورکلاک سنگین ساخته است. این خاص بودن چه در سیستم خنک کننده و ظاهر و چه در استفاده از قطعات با کیفیت، نشان از پتانسیل بالا در اورکلاک دارد. شاید اگر خنک کننده مایع این کارت گرافیک را در نظر نگیریم، شباهت های ساختاری را می توان با کارت گرافیک های EVGA Kingpin Hybrid و GALAX HOF پیدا کرد. مهمترین ویژگی هر سه کارت گرافیک، نمایشگر چرخان است تا مانیتورینگ و اطلاعات تکمیلی هر لحظه در خدمت کاربر باشد.


کارت گرفیک iGame RTX 3090 KUDAN غول مرحله آخر COLORFUL


البته هیچ یک از کارت گرفیک های RTX 3090 که تا کنون به بازار آمده اند، با سیستم خنک کننده هیبریدی پا به میدان رقابت نگذاشته اند. سیستم خنک کننده حرفه ای، استفاده از ماژول ها و کامپوننت های با کیفیت، و دکمه فیزیکی OC یا اورکلاک باعث شده تا در نهایت این کارت گرافیک به توان مصرفی نزدیک به 500 وات دست یابد. با وجود اینکه PC کارت گرافیک KUDAN تفاوت ظاهری با مدل Vulcan ندارد، اما نتایج به دست آمده نشان از برتری KUDAN در بنچمارک ها دارد.

تامین برق کارت گرافیک Colorful iGame RTX 3090 KUDAN بر عهده 3 کانکتور 8 پین است که در نهایت توسط مدار 14+8+4 فاز تصفیه می شود. برای درک بهتر تفاوت دو مدل KUDAN و Vulcan مقایسه هر دو در قالب بنچمارک 3DMark درج شده است. نوشته های نارنجی نشان دهنده مدل KUDAN هستند و نوشته های آبی مربوط به کارت Vulcan هستند.

پست های مرتبط

اندروید 15 عمر باتری را در حالت استندبای به اندازه 3 ساعت افزایش می‌دهد

شرکت Palit از یک خنک‌کننده هیبریدی برای پردازنده گرافیکی جدید Game Rock رونمایی کرد

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !