معرفی قاب اختصاصی کولر مستر Pi Case 40 برای برد رسپری پای 4

معرفی شاسی اختصاصی کولرمستر Pi Case 40 برای برد رسپبری پای 4

کمپانی کولر مستر برای افزایش تنوع در محصولات خود و به منظور ارائه یک محصول خاص برای کاربران برد رسپری پای 4، قاب اختصاصی Pi Case 40 را معرفی کرد. کاربران و برنامه نویسان می توانند با استفاده از قاب زیبای کولر مستر، برد Raspberry Pi 4 را بدون نگرانی از آسیب دیدن با خود حمل کرده و آن را در شرایط مختلف مورد استفاده قرار دهند.

یکی از مهم ترین مشکلات موجود برای برد رسپری پای 4 عدم ارائه قاب استاندارد توسط کمپانی سازنده به همراه این محصول است و به همین دلیل برخی از شرکت های فعال در این زمینه، نسبت به تولید قاب اختصاصی اقدام کرده اند. کولر مستر که سابقه ای طولانی مدت در تولید کیس و لوازم جانبی دارد، سرانجام قاب اختصاصی خود به نام Pi Case 40 را برای کاربران حرفه ای برد رسپری پای 4 معرفی کرد.

قاب اختصاصی کولر مستر Pi Case 40 از بدنه ای با آلیاژ آلومینیوم تشکیل شده و به این ترتیب می توانید برد Raspberry Pi 4 را بدون نگرانی با خود حمل کنید. پیش از این کاربران نمی توانستند به سادگی و در هر شرایطی از برد رسپری پای 4 استفاده کنند و قاب اختصاصی کولر مستر این مشکل را برطرف خواهد کرد.

دومین مشکل موجود در خصوص برد رسپری پای 4، عدم وجود خنک کننده به همراه این محصول است و کولرمستر در جعبه Pi Case 40 یک خنک کننده Passive قرار داده تا نگرانی کاربران در خصوص دمای سیستم روی یک چیپ آن برطرف شود. به این ترتیب می توانید با استفاده از محصول جدید کولر مستر از برد Raspberry Pi 4 بدون نگرانی از آسیب دیدن و افزایش دمای بیش از حد استفاده کنید.

ابعاد کوچک قاب Pi Case 40 کمپانی کولر مستر به کاربران این امکان را می دهد تا آن را درون کیف، کوله پشتی و حتی جیب لباس خود قرار داده و آن را با خود حمل کنند. برش های زیبا و حساب شده برای پورت های متعدد موجود روی برد رسپری پای 4 به کاربران اجازه می دهد تا به تمامی پورت ها دسترسی پیدا کنند. از سوی دیگر شکافی برای GPIO در نظر گرفته شده که برنامه نویسان را نسبت به باز کردن قاب برای دسترسی به آن بی نیاز می کند.

همچنین با توجه به پشتیبانی از پایه دیواری VESA می توانید قاب کولر مستر مدل Pi Case 40 را روی دیوار و پشت مانیتور نصب کنید تا فضای کمتری از میز کارتان اشغال شود. در حال حاضر قیمت دقیقی برای این محصول توسط شرکت سازنده مشخص نشده، اما کولر مستر برنامه ویژه ای شامل تخفیف 25 درصدی را برای عرضه اولیه در نظر گرفته است.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود