عنوان بعدی Crytek باید یک عنوان بسیار بزرگ باشد

استودیو آلمانی Crytek سابقه درخشانی در ساخت بازی هایی با تکنولوژی های بصری پیشرفته دارد. بازی هایی پیشتاز در زمینه گرافیک و جلوه های بصری که در هر نسلی چند گام نسبت به باقی عنوان های روز جلوتر بودند. حالا برای ما جالب است که کرایتک چه چیزی را برای نسل آینده آماده کرده است و قرار است چطور ما را شگفت زده کند.

چند وقت پیش یک گروه باج افزار به این شرکت حمله کرد و خیلی از اطلاعات مهم را به سرقت برد. این اطلاعات شامل یک عنوان شبکه و جهان باز است.

کرایتک و یک دنیای بسیار بزرگ

کرایتک بیش از یک دهه پیش یک عنوان Crysis را با جهانی بسیار بزرگ و پر از زیبایی توسعه داد، بازی کرایسیس 1 از لحاظ گسترش دنیای خود و میزان  جذابیت حتی از نسخه های دوم و سوم هم فراتر بود. نسخه های دوم و سوم بیشتر رو به خطی شدن پیش رفتند و از ماهیت اصلی خود دور شدند. امیدواریم اگر Crytek بخواهد عنوان جهان باز جدیدی بسازد به عمق و ریشه های خود رجوع کند.

شروع یک عنوان جدید

کرایتک به تازگی یک آگهی شغلی منتشر کرده و در آن ذکر شده که نیروی کار ترجیحاً برای بازی های  sandbox FPS درخواست می شود. کرایتک ذکر می کند که ما به دنبال یک طراح بازی پرشور و با تجربه برای کار بر روی یک پروژه AAA در استودیوی مستقر در فرانکفورت، آلمان هستیم.

خواسته های ما به عنوان یک طراح بازی، یک Game Director و Lead Game Designer  کارآمد است که تجربه کار بر روی یک گیم پلی مطلوب را داشته باشد.

خواسته های کرایتک برای جذب نیروی کار به شرح زیر است:

– بیش از 2 سال به عنوان طراح بازی در صنعت بازی های ویدیویی فعالیت کرده باشد.

– تجربه کار بر روی یک یا چند عنوان AAA که بر روی رایانه یا کنسول منتشر شده باشد و ترجیحاً  سبک FPS

– داشتن دانش قوی از اصول تئوری طراحی بازی.

– مهارت مستند سازی قوی.

– مهارتهای ارتباطی کلامی و کتبی به زبان انگلیسی.

– علاقه عمیق به بازی، ترجیحاً بازی های FPS Sandbox

در پایان باید گفت که کسی چه می داند، شاید که کرایتک بر روی Crysis 4 کار می کند و هنوز آن را مخفی نگه می دارد. با بازیمو همراه باشید و آخرین اخبار مربوط به دنیای بازی و سرگرمی را پیگیری کنید.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024