بخش نوستالژی در بازیمو راه اندازی شد

با سلام به همه هواداران بازیمو، در این مدت که بخش بازیمو را راه اندازی کردیم سعی بر این بوده که شما عزیزان را با دنیایی متفاوت آشنا کنیم. و تعریف این را داشته باشیم که بازی ها، فقط بازی نیستند. تلاش کردیم که الفبای بازی را در کنار هم دوره کنیم و با آن دنیای خودمان را زیباتر کنیم.

با نوستالژی بیشتر در کنار شما خواهیم بود

حالا بخش جدیدی را در بازیمو در نظر گرفتیم و اسم آن را نوستالژی گذاشتیم، در بخش نوستالژی می خواهیم به عنوان هایی بسیار خوب و متفاوت بپردازیم که سال هاست به فراموشی سپرده شده اند. بازی هایی که پایه های سبک های مختلف را تعریف کردند و باعث گسترش و پیشرفت در صنعت بازی شدند.

بررسی های هنری و تکنیکی

یقینا برای شما هم پیش آمده که عنوانی را بازی می کنید و  از آن لذت میبرید و با آن ارتباطی نزدیک برقرار می کنید، آن قدر موثر که حتی شاید احساسات شما را جریحه دار کند، ولی ما می خواهیم فرایند پیشرفت را بررسی کنیم. این سوال ها را مطرح کنیم که تعریف خوب یا بد بودن یک بازی چیست؟ پایه گذاران سبک ها به چه نکاتی برای ساخت یک سرگرمی پی برده بودند؟ چرا بازی ها بیشتر به سمت استفاده از المان های موفق می روند و از ایجاد موجی جدید دوری می کنند؟

تقابل نوستالژی و آثار مدرن

خیلی بی تعارف در مورد عنوان های روز صحبت خواهیم کرد و آن ها را در تقابل بازی های قدیمی قرار خواهیم داد و سعی می کنیم مکانیک های مناسب را از دل آن ها بیرون بکشیم. بخش نوستالژی قصد دارد کاری کند تا هم با گیمرهای قدیمی خاطره بازی کند و هم به گیمرهای جدید اصول و قواعد را معرفی کند. کار ما در این بخش سخت خواهد بود و خوشحال خواهیم شد که ما را در این مسیر یاری کنید.

می توانید عنوان های مورد نظر خود را به ما معرفی کنید تا آن ها را برای شما نقد و بررسی کنیم. آنچه که بازیمو در اختیار شما کاربران قرار می دهد حاصل هزاران ساعت بازی کردن و عشق ورزیدن به دنیای بازی است.

پست های مرتبط

Jez Corden گزارش کرد که بازی‌های Halo و Forza به پلی‌استیشن می‌آیند

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود

کنسول نینتندو سوییچ 2 از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند