Xbox Game Pass در اولین بروزرسانی خود Injustice 2 و Torchlight 3 را اضافه می کند

مایکروسافت عناوینی را که در اوایل ژانویه در رایانه ها و کنسول ها به Xbox Game Pass  اضافه خواهند کرد را رونمایی کرد. مشترکان این سرویس می توانند به سراغ ابرقهرمان های DC بروند و یک مبارزه تمام عیار را تجربه کنند، بله درست حدس زدید بازی Injustice 2 حالا یکی از گزینه های بسیار خوب شما خواهد بود.

Torchlight 3

اگر که اهل بازی های نقش آفرینی و ایزومتریک هستید شماره سوم از بازی محبوب Torchlight در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا دنیایی فانتزی پر از شگفتی را تجربه کنید.

PES 2021 برای 7 ژانویه

شامل تمام بسته های اضافه شونده به بازی می شود و می توانید افسانه ای مانند دیگو مارادونا را دوباره در زمین فوتبال ببینید و خاطرات خود را زنده کنید. در بخش شبکه با دوستان خود مسابقه دهید و از تجربه آن لذت ببرید.

Injustice 2 برای 7 ژانویه

بازی Injustice 2 دنباله ای فوق العاده برای بازی مبارزه ای محبوب Injustice: Gods Among Us  است که به بازیکنان امکان می دهد تا ظاهر شخصیت های DC مورد علاقه خود را به هر شکلی که می خواهند بسازند و آن ها را تجهیز کنند. همچنان یک مبارزه تمام عیار را بین بتمن و سوپرمن تجربه کنید.

The Little Acre برای 7 ژانویه

ماجراهای بازی The Little Acre در دهه 1950 ایرلند اتفاق می افتد و داستان آیدان و دخترش لیلی را روایت می کند. آیدان به دنبال پدر گمشده اش می گردد و در این راه سرنخ هایی را کشف می کند که باعث می شود به دنیایی عجیب پا بگذارد.

Neoverse برای 14 ژانویه

 Neoverseیک بازی زیبا و خارق العاده است که متشکل از ماجراهایی با چالش های مهیج است. این یک بازی استراتژیک، اکشن، ساده و جذاب است که مهارت بازیکن را آزمایش می کند.

What Remains Of Edith Finch برای 14 ژانویه

What Remains Of Edith Finch یک بازی ماجرایی بسیار خوش ساخت است. این بازی مجموعه داستان های کوتاه درباره یک خانواده در ایالت واشنگتن است.

Xbox Game Pass به بازیکنان اجازه می دهد تا با داشتن 10 دلار به بیش از  100 بازی در ماه دسترسی داشته باشند.

قصد دارید در چند هفته آینده کدام یک از عناوین Game Pass را انتخاب کنید؟ پیشنهاد بازیمو به شما عزیزان تجربه کردن بازی Injustice 2 است که یک سرگرمی بی نظیر و هیجان انگیز برای طرفداران قهرمان های DC است.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024