کانسپت های Cyberpunk 2077 و طرح های متفاوت از جانی سیلور هند

همه ما با توجه به تمام اشکالات ریز و درشت بازی Cyberpunk 2077 می دانیم که برای ساخت جلوه های بصری این عنوان زحمت های بسیار زیادی کشیده شده است. عنوانی که شاید صنعت بازی و سرگرمی را به جلو هل داده باشد، اما تاثیر و جایگاه آن چند سال دیگر مشخص شود.

از کانسپت تا واقعیت

Leo Leonwicz که یک هنرمند ارشد کانسپت در Cyberpunk 2077 است، برخی از کانسپت های خود را منتشر کرده است. این کانسپت آرت ها متعلق به شخصیت محبوب جانی سیلور هند است که حالا با دیدن تصاویر متوجه می شویم که کاری متفاوت قرار بود ارائه شود.

این کانسپت ها در زمانی طراحی شده اند که هنوز حضور کیانو ریوز در عنوان Cyberpunk 2077 قطعی نبود. در تصاویر به وضوح می بینم که تفاوت نسبت به آنچه الان پیاده سازی شده بسیار زیاد است. تصویر دیگر جزئیات خال کوبی های جانی را نشان می دهد، به علاوه جزئیات بسیار خوب بدنی که در یک نبرد زخمی و جراحی شده است.

یک کلاس آرتیستی با لیونویچ

کانسپت های Leo Leonwicz ویژگی های منحصر به فردی را شامل می شود، مثلا اینکه بازوی مصنوعی جانی در نقاشی های مختلف در طرفین تغییر می کند، ولی در بازی سایبرپانک می بینیم که این بازو در سمت چپ او بود. در پایان هم تصویری از جانی را می بینیم که زیر باران گلوله قرار دارد و سعی دارد که از خود دفاع کند. زیبایی کارهای Leo Leonwicz واقعا چشم نواز است و فرم های بسیار نابی را می توانید در آن ها پیدا کنید.. اگر که آرتیست هستید و به کارهای هنری علاقه مند هستید می توانید با نگاه کردن آثار این هنرمند چیزهای جدیدی را یاد بگیرید.

اگر از مطالعه این مطلب و همچنین دیدن کارهای Leo Leonwicz لذت بردید و می خواهید از پشت صحنه های ساخت Cyberpunk مطلع شوید، صفحه هنری Leonowicz کاملاً مملو از کارهای باورنکردنی این بازی است.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024