DLC بازی Cyberpunk 2077 بطور رسمی اعلام شد

شرکت CD Projekt باز هم سعی دارد که عنوان جنجالی خود Cyberpunk 2077 را به شکلی جدید به دست علاقه مندان برساند. DLC این بازی اکشن با عنوان Phantom Liberty بصورت رسمی توسط این توسعه دهنده لهستانی معرفی شد.

منطقه ممنوعه در شهر شب

بازی سایبرپانک یکی از جاه طلبانه ترین بازی های جهان باز در سال 2020 بود که با مشکلات فراوانی همراه بود. اما توسعه دهنده آن بلافاصله شروع به انتشار بسته های حل مشکل برای آن کرد و تا حدودی موفق به انجام اصلاحات سازنده شد.

Night City جایی بود که اتفاقات بازی سایبرپانک در آن رخ می داد، شهری که پر از خلاقیت و البته یک زندگی مدرن بود. حالا با این DLC منطقه ای جدید با نام فانتوم لیبرتی برای شما آماده خواهد شد که پر از اتفاقات جدید و هیجان انگیز خواهد بود.

خوب حالا با آماده شدن یان بسته الحاقی همه منتظر ملاقات دوباره با جانی سیلور هندز هستند. در این بسته الحاقی به غیر از بخش داستانی جدید شاهد پیشرفت جلوه های بصری، سیستم های پلیس در شهر، مبارزه در وسایل نقلیه، گیم پلی در بخش مبارزات تن به تن گسترده تر شده است و تجهیزات جدیدی که به کمک گیمر خواهد آمد.

طبق صحبت های انجام شده از سوی سی دی پراجکت، Cyberpunk 2077 Phantom Liberty برای پلتفرم های PS4 و Xbox One عرضه نخواهد شد و در عوض برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X / S و Stadia منتشر خواهد شد.

خوب حالا سی دی پراجکت از اشتباهات خود درس گرفته است و حالا می داند که کنسولهای PS4 و Xbox One در پردازش بازی سایبرپانک ناتوان است. قطعا با تجربه های که این توسعه دهنده بدست آورده است می توانیم حتی شاهد بهبود گیفیت در این بازی اکشن باشیم.

نظر شما در مورد بازی سایبرپانک چیست؟

پست های مرتبط

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد

ایکس‌باکس احتمالاً ماه بعد نمایشی جدید از بازی Perfect Dark ارائه دهد