پروژه مادینگ سایبرپانک 2077 با قطعات گیمینگ ام اس آی

پروژه مادینگ کیس کامپیوتر سالها است که مورد توجه افراد خاص قرار گرفته است. معمولا افرادی هستند که با ظاهر اصلی قطعات کنار نیامده و ترجیح می دهند قطعات یا حتی کیس را با ظاهری غیر مرسوم مادینگ کنند.

برای این پروژه Von Carlo Rasonabe از کیس کوگار conquer استفاده کرده است. تغییر رنگ، حذف بعضی از بخش ها و اضافه کردن پنل های اختصاصی برای خاص تر جلوه دادن کیس و حتی اضافه شدن نوشته سایبرپانک 2077 از موارد قابل مشاهده است. خنک کننده از نوع سیکل باز ترمالتک است که مایع کولانت قرمز رنگ هم به آن اضافه شده است.

مادربرد مورد استفاده مدل MSI MAG Z390 TOMAHAWK است. مادربردی میانرده که تمام نیاز گیمرها را برآورده می سازد. کارت گرافیک در این پروژه مدل MSI GeForce RTX 2080 GAMING TRIO است. این کارت گرافیک یکی از برترین محصولات ام اس آی است که در کنار قدرت بالا، از خنک کننده کاربردی و نورپردازی زیای RGB استفاده می کند. البته در این پروژه این کارت به بلاک خنک کننده مایع مجهز شده است. پردازنده هم Intel Core i7 8700k است که با چنین خنک کننده و مادربردی، قابلیت اورکلاک مناسبی را ارائه می دهد.

مقدار 32 گیگابایت رم از نوع G.Skill Trident Z Neo 4x8GB، منبع تغذیه EVGA G3 850، دو سالید Samsung 860 EVO با ظرفیت 500 گیگابایت و کابل های ماد شده از دیگر قطعات قابل ذکر این پروژه است.

پست های مرتبط

گورمن می‌گوید که بدنه گوشی آیفون 17 بسیار نازک خواهد بود

تصویری از کیس شارژ حلقه گلکسی منتشر شد

شرکت Lexar سرانجام SSD نسل پنجمی NM1090 خود را به بازار عرضه کرد