خطر اسپویل در انتظار بازی Sonic Frontiers

طبق گزارش‌ها، تاریخ عرضه خیابانی بازی Sonic Frontiers  توسط برخی خرده‌فروشان شکسته شده است، و به بازیکنان اجازه می ‌دهد بازی را زودتر خریداری کنند و بخش‌های زیادی از آن را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارند، که منجر به سیل اسپویل ‌ها می ‌شود.

بزودی نسخه های غیر قانونی منتشر می شوند

بازی Sonic Frontiers جدیدترین عنوان در این سری است که طرفداران را وارد دنیای این خارپشت آبی می کند. خبر ساخت این عنوان باعث خوشحالی طرفداران این فرنچایز شد و حالا قرار است که دوست داران سونیک خوشحال تر هم بشوند چوننسخه غیرقانونی آن خیلی زودتر در دسترس خواهد بود.

کلا درز کردن اطلاعات شرکت های بازیسازی یکی از چالش های حل نشدنی است که بسیار اختلالات زیادی در روند توسعه و پخش بازی های رایانه ای می شود. نسخه سونیک فرانتیرز زودتر بخاطر شیطنت بعضی از خرده فروشی ها زودتر به بیرون درز کرده است، همچنین نسخه‌ی غیرقانونی نسخه سوییچ بازی نیز به ‌طور گسترده منتشر می‌شود.

هفته گذشته، همین اتفاق بری بازی God of War Ragnarök نیز افتاد، که منجر به نمایش بخش بزرگی از بازی بصورت آنلاین شد. این اتفاق باعث واکنش های شدیدی از سوی کوری بارلوک شد و از همه درخواست کرد که دراین مورد به Santa Monica کمک رسان باشند.

این درز باعث شد تا کوری بارلوگ، مدیر خلاق سونی سانتا مونیکا، در توییتی بنویسد: «از همه عذرخواهی میکنم و اگر می‌خواهید بازی را بخوبی بازی کنید، باید از اسپویلرها دوری کنید.

همچنین بازی هایی مانند Gotham Knights  و A Plague Tale Requiem هم در اوایل امسال با مشکلات مشابهی در تاریخ عرضه خیابانی مواجه شدند.

بازی Sonic Frontiers  به ​​طور رسمی در تاریخ 8 نوامبر 2022 برای پلتفرم های Xbox Series X/S، Xbox One، PS5، PS4، Switch  و PC منتشر خواهد شد.

نظر شما در مورد اسپویل شدن Sonic Frontiers چیست؟

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024