تهیه کننده Final Fantasy 16 از محدودیت های قرون وسطا برای تنوع شخصیت ها می گوید

تهیه‌ کننده Final Fantasy 16 ادعا می ‌کند که فضای قرون وسطایی اروپا محدودیت‌هایی را برای تنوع شخصیت‌ها ایجاد کرده است.

یک فانتزی سنت شکن

نائوکی یوشیدا به عنوان تهیه‌کننده Final Fantasy 16، اغرار کرد که حال وهوای قرون وسطا باعث شده که ما نتوانیم تنوع شخصیتی زیادی را ایجاد کنیم، ولی آنچه که ساخته ایم آنقدر واقعی است که حیرت زده خواهید شد.

خوب برای طرفداران سری فاینال فانتزی کاملا طبیعی است که علاقه مند باشند طیف وسیعی از شخصیت ها را مشاهده کنند. این امر تا به الان پای ثابت بیشتر بازی های فاینال فانتزی بوده است، ولی حالا شاید با دیدن فاینال فانتزی 16 کمی ناامید شوید.

تریلرهایی که تا به امروز برای بازی منتشر شده است عمدتاً دارای شخصیت‌های سفید رنگ بوده است و از یوشیدا پرسیده شد که آیا طرفداران می‌توانند انتظار داشته باشند که بازیگران متنوع ‌تری از جمله شخصیت‌های سیاه‌پوست یا رنگین پوستان را در بازی نهایی ببینند؟

یوشیدا چنین گفت: مفهوم طراحی ما از ابتدایی ترین مراحل توسعه همیشه اروپای قرون وسطی را به شدت نشان می داد و استانداردهای تاریخی، فرهنگی، سیاسی و مردم شناسی را که در آن زمان رایج بود، در بر می گرفت.  ما تصمیم گرفتیم بجای گسترش این قلمرو و ایجاد طیف وسیعی از گوناگونی ها، آن را محدود کنیم تا به نتیجه ای یکپارچه برسیم.

یوشیدا همچنین ادعا کرد که به طور واقع بینانه نمی تواند به اندازه دنیای واقعی یا حتی سایر بازی های فاینال فانتزی که در مکان های مختلف اجرا می شوند، شماره شانزدهم متنوع باشد.

او افزود: « در پایان، ما صرفاً می‌خواهیم تمرکز کمتری روی ظاهر شخصیت‌هایمان باشد و بیشتر بر روی شخصیت‌ پردازی ها داشته باشیم. افرادی که در طبیعت، پیشینه‌ها، باورها، شخصیت‌ها و انگیزه‌های خود پیچیده و متنوع هستند. افرادی که می توانیم با داستان هایشان اتفاقات جدیدی را طنین انداز کنیم. تنوع بسیار زیادی در سرزمین Valisthea  وجود دارد. تنوعی که اگرچه فراگیر نیست، اما با محیطی که ما ایجاد کرده‌ایم هم افزایی دارد و به الهاماتی که از آن الهام گرفته ‌ایم صادق است.

یوشیدا قبلاً گفته بود که Final Fantasy 16 فقط از انگلیسی بریتانیایی و بدون لهجه آمریکایی استفاده می‌کند تا بتواند فضای قرون وسطایی بازی را در اروپا هدایت کند.

در مصاحبه جدید دیگری، یوشیدا به Famitsu گفت که تاریخ انتشار Final Fantasy 16 اواخر امسال اعلام خواهد شد. در حال حاضر قرار است در تابستان 2023 وارد بازار شود.

پست های مرتبط

کنسول‌های Xbox Series X/S قادر به حفظ 30 فریم در ثانیه برای بازی Hellblade II نیستند

Larian Studios از افتتاح دفتر جدیدی در لهستان خبر داد

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود