شرکت Insomniac بیستمین سالگرد Ratchet & Clank را جشن گرفت

به مناسبت بیستمین سالگرد این سری، پنج بازی کلاسیک Ratchet & Clank به همراه پنج پوسته جدید رایگان برای Rift Apart به PlayStation Plus Premium اضافه می ‌شوند.

قهرمان های فانتزی سونی

20  سال پیش اولین بازی Ratchet & Clank روی کنسول بسیار پرفروش PS2 عرضه شد و شروعی برای دو دهه ماجراجویی های فوق‌العاده برای این دو قهرمان عجیب بود. به مناسبت آن، اینسومنیاک گیمز پستی را در وبلاگ پلی استیشن به اشتراک گذاشته است که در آن برنامه هایی برای جشن گرفتن این سری را اعلام می کند.

بزرگترین اطلاعیه ای که در این پست می آید این است که از 15 نوامبر، پنج بازی کلاسیک Ratchet & Clank  به PlayStation Plus Premium اضافه می شوند. آنها عبارتند از: Ratchet & Clank، Ratchet & Clank 2: Going Commando، Ratchet & Clank 3: Up Your Arsenal، Ratchet & Clank: Deadlocked، و شگفت آورتر از همه، Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction.

این بدان معناست که همه بازی‌های کلاسیک Ratchet & Clank اکنون در سرویس قرار خواهند گرفت. پیش از این، تنها بازی‌هایی که در PlayStation Plus Premium گنجانده شده بودند، بازی ‌های مربوط به دوران PS3 به بعد بودند، از جمله  Quest for Booty، A Crack in Time، All 4 One، Full Frontal Assault  و Into the Nexus.

اگرچه پنج بازی کلاسیک Ratchet & Clank تا کنون نقطه برجسته جشن های سالگرد بوده اند، اما این همه چیزی نیست که توسط Insomniac  ارائه شده است. همچنین فاش شده است که در اواخر امروز، پنج مجموعه زره جدید به صورت رایگان به Rift Apart اضافه می شود.

مجموعه‌های زرهی همگی بر اساس ورودی‌های قبلی این مجموعه هستند، از جمله زره Holoflux از A Crack in Time ، زره Quest از Quest for Bouty، زره Marauder از Deadlocked، زره Commando  از Going Commando، و پوسته‌ای منحصر به فرد که شبیه به آن است.

بلاگ پلی استیشن همچنین اشاره می کند که امروز جشن ها را “شروع” می کند، به این معنی که ممکن است در آینده شگفتی های بیشتری در انتظار شما باشد. همین چند ماه پیش، Sucker Punch  سالگرد Sly  را تقریباً به همین شکل جشن گرفت، و همچنین تولیدات منحصر به فردی را به PlayStation Direct  اضافه کرد.

نظر شما در مورد سری بازی رچت کلنک چیست؟

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024