رونمایی لپ تاپ جدید Dell XPS 13 2-in-1 در نمایشگاه کامپیوتکس 2019

در روز دوم نمایشگاه کامپیوتکس 2019 شاهد رونمایی لپ تاپ جدید Dell XPS 13 2-in-1  بودیم که از پردزانده قدرتمند 10 نانومتری بهره مند شد. پیش از این نیز شاهد رونمایی سری لپ تاپ های ایکس پی اس لنوو بوده ایم اما سری 13 جدید این محصول با ویژگی های بهتر و قدرتمند تری روانه بازار خواهد شد.

لپ تاپ جدید Dell XPS 13 2-in-1 با پردازنده 10 نانومتری

از قابلیت های جالب این لپ تاپ سوای پردازده قدرتمند در نظر گرفته شده، می توان به باتری این بار قدرتمند تر از همیشه و صفحه نمایش با کیفیت آن اشاره کرد.

Dell سعی داشته تا حداقل میزان ضخامت را برای این محصول جدید خود در نظر بگیرد. برای صفحه کلید نیز از یک صفحه کلید MagLev استفاده شده که با حاصیت مغناطیسی که دارد تایپ کردن را بسیار سریع تر و لذت بخش تر می کند. البته پیش از این نیز Dell برای لپ تاپ های سری ایکس پی اس 15 خود نیز از این نوع صفحه کلید  بهره برده بود. اما ضخامت بسیار کم 0.7 میلی متری در نظر گرفته شده برای دکمه ها عملکرد بسیار بهتری به نسبت محصولات قبلی این شرکت خواهد داشت.

صفحه نمایش 13.4 اینچی با نسبت تصویر 16 به 10 و روزولوشن 3840×2400 توانایی ارائه و پشتیبانی از تصاویر و ویدئو های با کیفیت 4K را نیز خواهد داشت. البته نباید فراموش کرد که حداکثر میزان روشنایی 500 نیت در نظر گرفته شده برای صفحه نمایش، باعث می شود تا حین کار با این لپ تاپ در زیر نور آفتاب با مشکلی مواجه نشوید و به خوبی صفحه نمایش دیده می شود.

لپ تاپ جدید این شرکت در دو رنگ سفید و مشکی و همچنین با سه نوع پردازنده روانه بازار خواهد شد. به نسبت نسل قبلی، این لپ تاپ از وزنی کمی سنگین تر برخوردار است که به احتمال خیلی زیاد این اضافه وزن به دلیل استفاده از سیستم خنک کننده جدید در نظر گرفته شده می باشد. می توانید شخصات کلی در نظر گرفته شده برای این لپ تاپ  را در تصویر بالا مشاهده کنید.

منبع: tomshardware

پست های مرتبط

شرکت Razer لپ‌ تاپ گیمینگ Blade 18 خود را عرضه کرد : پردازنده Core i9-14900HX، کارت گرافیک RTX 4090 و فناوری Thunderbolt 5 !

مک‌بوک ایر M3 با اتصال به دو مانیتور خارجی نصف عملکرد خود را از دست می‌دهد!

مک‌ بوک ایر M3 به دلیل نداشتن فن عملکرد خوبی را در کارهای سنگین ارائه نمی‌دهد