دوربین سلفی ایسوس زنفون 6 صدرنشین سنسور های دوربین سلفی

ایسوس زنفون 6 با بهره بردن از دوربین اصلی چرخشی که قادر بود با چرخش 180 درجه ای به عنوان دوربین سلفی نیز مورد استفاده قرار گیرد رونمایی شد. پیش از این در میان گوشی های هوشمند، سامسونگ گلکسی A80 نیز از چنین طراحی چرخشی برای دوربین های اصلی خود بهره مند شده بود. حال دوربین سلفی ایسوس زنفون 6 که همان دوربین های اصلی این گوشی هوشمند می باشند توانسته تا بالاترین امتیاز را از وب سایت معتبر دگزومارک کسب کند.

دوربین سلفی ایسوس زنفون 6 توانست سامسونگ گلکسی اس 10 5G را شکست دهد

پیش از این سامسونگ گلکسی اس 10 5G با بهره بردن از دوربین های سلفی دوگانه ای بالاترین امتیاز وب سایت دگزومارک را به خود اختصاص داده بود و حال  زنفون 6 توانست با مجموع امتیاز 98 و کسب امتیاز 101 در قسمت عکاسی و امتیاز 93 در بخش فیلمبرداری به عنوان بهترین گوشی هوشمند از نظر سنسور های  سلفی در نظر گرفته شده شناخته شود.

این گوشی هوشمند از یک سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی به همراه سنسور 13 مگاپیکسلی برای دوربین های اصلی بهره مند شده، با توجه به طراحی چرخشی جالب در نظر گرفته شده، هیچ دوربین سلفی حریف این سنسور های قدرتمند نخواهند شد.

هرچند سامسونگ گلکسی A80 نیز از چنین طراحی با سنسور های 48 و 13 مگاپیکسلی به همراه یک سنسور TOf بهره مند شده بود، ولی این ایسوس زنفون 6 بود که توانست با بهره بردن از تعداد سنسور کمتر، عملکرد بهتری را از خود نشان دهد.

منبع: dxomark

پست های مرتبط

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

گلکسی اس 24 اولترا پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی سال 2024 شد

مسئله تغییر طراحی سری گلکسی زد فولد 6 سامسونگ توسط Thinborne تایید شد