دانلود کنید: درایور جدید انویدیا که با افزایش عملکرد کارت‌های گرافیک همراه است

شرکت «انویدیا» به تازگی جدید ترین درایور خود را برای کارت های گرافیک این شرکت عرضه کرده است. درایور 436.02 WHQL نه فقط در بخش های امنیتی و مشکلات جزئی پیشین بهبودهایی را به همراه دارد، بلکه اینبار یک ویژگی جدید را یدک می کشد. انویدیا اعلام کرده است که درایور 436.02 WHQL تا 5 درصد در افزایش عملکرد تمامی کارت های گرافیک این شرکت موثر است.

البته مدل و مشخصات دقیقی اعلام نشده اما این شرکت حتی با انتشار بنچمارک هایی، مدعی این افزایش عملکرد است. وب سایت guru3d که از این بابت مطمئن نبوده است، تست هایی را انجام داده است. این وب سایت کارت گرافیک GeForce RTX 2080 Ti را با دو نسخه 436.02 WHQL و WHQL 431.60 مورد بررسی و تست قرار داده است. هدف از این آزمون این است که از بابت افزایش عملکرد در درایور جدید مطمئن شویم.

شرکت NVIDIA لیست چند بازی از جمله Apex Legends, Battlefield V, Forza Horizon 4, Strange Brigade و World War Z را اعلام کرده است که با نصب درایور جدید، کارایی کارت های گرافیک غول سبز افزایش خواهد یافت. آزمون هایی که در این مطلب بدان پرداخته ایم، با پردازنده Core i9 9900K و 32 گیگابایت حافظه رم DDR4 در فرکانس بالا همراه بوده و در آن دو نسخه 436.02 WHQL و WHQL 431.60 تست شده اند.

همان طور که در اسلاید ها نیز مشخص است، عملکرد کارت های گرافیک انویدیا در نسخه جدید این نرم افزار، یعنی 436.02 WHQL بهبود پیدا کرده است. همین حالا می توانید با نصب درایور جدید، عملکرد کارت گرافیک خود را افزایش دهید. برای دانلود می توانید از لینک زیر اقدام کنید.

دانلود درایور جدید انویدیا نسخه 436.02 WHQL 

پست های مرتبط

شرکت Palit از یک خنک‌کننده هیبریدی برای پردازنده گرافیکی جدید Game Rock رونمایی کرد

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !

Manli شریک انویدیا درخواست مرجوعی کارت گرافیک GeForce RTX 4090 را نمی‌پذیرد