اد بون برای جشن سی سالگی Mortal Kombat آماده می شود

عنوان های معروف و صاحب سبک برای خود دارای ذات و هویتی مشخص هستند که وقتی از آنها صحبت می کنیم عمق مطلب کاملا واضح و روشن است. بازی موتال کامبت در بین بازی های سبک مبارزه ای بسیار متفاوت و دارای کاراکتری ویژه است. خشونت، مرگ های دلخراش، فنون رزمی عالی و کاراکترهای تاثیرگذار از مورتال کامبت شخصیتی ویژه ساخته است. واقعا در مورد عنوان Mortal Kombat هر تعریف و تمجیدی کنیم باز هم حق مطلب به خوبی ادا نمی شود. عنوانی که یکی از تاثیرگذارترین ها در سبک بازی های مبارزه ای بود و همیشه مسیری رو به رشد را سپری کرده است. خالق و کارگردان این فرانچایز با ارزش هم کسی نیست به جز Ed Boon. یک داستان که در آسیای شرق رخ می دهد همراه با کلی کاراکتر جذاب و صاحب جایگاه.

به قلمرو  خونین خوش آمدید

کنسول مگا درایو افتخار میزبانی فرانچایز Mortal Kombat را داشت و این دو پا به پای هم و برای درخشش بیشتر رشد کردند و به اوج بلوغ خود دست یافتند. این عنوان تا چهار شماره روی این کنسول 32 بیتی منتشر شد و توانست نگاه تمام دوست داران سبک مبارزه ای را به خود جلب کند.

وقتی که در سال 1992 برای اولین بار بازی مورتال کامبت 1 را تجربه کردیم، همه محو تماشای حرکات مبارزین بازی شدیم و در این فکر فرو می رفتیم که چطور توسعه دهنده چنین حرکات عجیب و زیبایی را بوجود آورده است. با گذشت زمان به تمام حقایق در این زمینه دست پیدا کردیم و متوجه زحمات اد بون و گروهش شدیم. حالا اد بون با یک ویدیو جدید و به قول معروف زیر خاکی از مورتال کامبت 1، شروع سالگرد سی سالگی مورتال کامبت را جشن گرفته است. اد بون به تازگی ویدیویی را منتشر کرده که بار نوستالژی بسیار بالایی دارد، این ویدیو کاراکتر Scorpion را نشان می دهد که در حال انجام حرکت های مختلف است و البته اد بون در پشت دوربین نکات مهم را به او گوشزد می کند.

طوفان در سبک بازی های مبارزه ای

اد بون سازنده و خالق اصلی سری بازی مورتال کامبت در آستانه سالگرد این عنوان تصمیم گرفته است برخی از فیلم های سرگرم کننده پشت صحنه را به اشتراک بگذارد. اد در ادامه صحبت هایش چنین بیان می کند: ما مطمئناً برای فیلمبرداری خود آمادگی زیادی داشتیم ، اما هنگام فیلمبرداری ایده هایی به ذهن ما رسید. یکی از این جزئیات این بود که اسکورپیون چگونه طناب نیزه دار معروف خود را پرتاب کند، که باید سریع بود تا بتواند حریفان را غافلگیر کند. ایده های ما بسیار زیاد بود ولی محدودیت هایی را داشتیم و این بدان معنا بود که انیمیشن ها باید ساده و فریم های بسیار کمی داشته باشد.

طبق صحبت های Boon باید منتظر ویدیوهای جالب دیگری باشیم که هر کدام برای گیمرهای کلاسیک بسیار خاطره انگیز خواهد بود.

آیا شما هم از طرفداران این فرانچایز هستید؟ به نظر شما بهترین شماره در این مجموعه بازی کدام بوده است؟

پست های مرتبط

فضای جهان‌باز بازی Ghost of Yotei ماهیت تکراری‌بودن کمتری نسبت به Ghost of Tsushima دارد

بازی Gran Turismo 7 در پلی‌استیشن 5 پرو از 8K با نرخ 60 فریم پشتیبانی می‌کند

لیست بازی‌هایی که برای پلی استیشن 5 پرو بهینه هستند افزایش یافت