جی اسکیل رم های سری Trident Z5 RGB DDR5 را معرفی کرد

شرکت جی اسکیل به طور رسمی از جدیدترین ماژول های رم DDR5 با نام G.Skill Trident Z5 DDR5 رونمایی کرد. گل سر سبد ماژول های جی اسکیل یعنی سری Trident این بار با نسل جدید و ظاهری جدید روانه بازار می شود که با مشخصاتی ایده آل، گزینه ای جذاب برای دوست داران جدیدترین تکنولوژی ها است.

با نزدیک شدن به زمان معرفی پردازنده های نسل 12 اینتل و مادربردهای سری 600 اینتل، تب معرفی ماژول های DDR5 داغ شده است. از این رو شرکت معتبری همچون جی اسکیل که رهبری ماژول های حرفه ای را بر عهده دارد، دو سری از جدیدترین رم های DDR5 خود را از سری Trident Z5 RGB و Trident Z5 معرفی کرد.

جی اسکیل سری جدید رم های خود را با فرکانس 5600 مگاهرتز، 6000 مگاهرتز و 6400 مگاهرتز تولید می کند. شاید در این مدت، از زمان تاخیر بالای رم های DDR5 چیزی شنیده باشید. این رم ها به دلیل ساختار بسیار متفاوت نسبت به DDR4 دارای تایمینگ و زمان تاخیر بالاتری هستند اما شرکت جی اسکیل همیشه یکی از برترین ها در زمینه ارائه بهینه ترین تایمینگ رم بوده است. تایمینگ بهینه در ماژول های جدید G.SKILL همچنان شگفت انگیز است.

در کنار فرکانس بالا، استفاده از آی سی های بسیار با کیفیت سامسونگ و ظاهری جدید، تایمینگ عالی CL 36 برای هر سه فرکانس یاد شده بسیار ایده آل است. برای درک بهتر این موضوع باید بگوییم که ماژول های استاندارد یا پایه DDR5 با فرکانس پایه 4800 مگاهرتز دارای زمان تاخیر و تایمینگ CL40 هستند. حال تصور کنید ماژول های جی اسکیل با فرکانس بسیار بالاتر دارای زمان تاخیر کمتر است.

در بخش طراحی، رم های سری Trident در این نسل دچار تغییرات گسترده شده اند. طراحی الهام گرفته شده از هایپرکارها، ترکیب آلومینیوم برس خورده براق با پنل مشکی یا آلومینیوم مشکی مات، در کنار پنل بالایی مشکی پیانویی در نسخه های بدون RGB و پنل RGB در نسخه Trident Z5 RGB، جلوه بصری ویژه ای را خلق کرده است.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود