ادبون بازی جدید Mortal Kombat را بزودی معرفی خواهد کرد

برخلاف تصور همه ما گیمرها، بازی جدید Mortal Kombat در برنامه سالگرد سی سالگی این IP معرفی نخواهد شد.

خالق نبردهای خونین متمرکز برای سالگرد

از مدتها پیش شایعه ساخت بازی جدید مورتال کامبت همه را هیجان زده کرده بود و انتظار بر این بود که در برنامه سی سالگی این عنوان شاهد معرفی آن باشیم. اما بر خلاف تصور ما ادبون به عنوان کارگردان و توسعه دهنده این عنوان اعلام کرد که ما معرفی این عنوان را برای زمان دیگری در نظر گرفته ایم.

ادبون درمورد معرفی بازی جدید مورتال کامبت چنین گفت: می دانم که شما خیلی وقت است که برای دیدن بازی جدید مورتال کامبت هیجان زده هستید، ولی ما تمام تمرکز خودمان را برای برگزاری مراسم سی سالگی NetherRealm گذاشته ایم.

و اما شایعات …

درست است که گیم پلی نقش پررنگی را در این سری بازی ایفا می کند، اما به موازات آن داستان هم جایگاه مهمی دارد. شایعاتی شنیده می شود که شماره 12 مورتال کامبت قرار است پیش درآمدی برا این مجموعه باشد. اگر دقت کرده باشید تا بحال هر چه که مربوط به دنیای مورتال کامبت بوده، از زوایای مختلفی مورد بررسی قرار گرفته است و برای هم ین هم توسعه دهنده آن به دنیال خلق چیزهای جدیدی است.

نگاهی به گذشته ما را با عنوان های مستقلی مانند Mortal Kombat Mythologies: Sub-Zero و Mortal Kombat: Special Forces روبرو می کند که هر کدام بازگشت ها و پرداخت های خاص خود را داشته اند.

محبوبیت بازی Mortal Kombat غیر قابل انکار است و هر گیمری در هر نسلی با آن همراه بوده است. بعد از موفقیت های شماره 11 و تمام DLCهای موفق آن همه چشم انتظار یک عنوان جدید هستیم. سری بازی مورتال کامبت همیشه بخاطر داشتن یک گیم پلی درگیرکننده و البته خشن شهرت داشته اند.

به نظر شما بازی جدید مورتال کامبت چه زمانی معرفی خواهد شد؟ بهترین بازی در این مجموعه از دیدگاه شما کدام است؟

پست های مرتبط

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد

ایکس‌باکس احتمالاً ماه بعد نمایشی جدید از بازی Perfect Dark ارائه دهد