نسخه بتا رابط کاربری EMUI 10 برای هواوی میت 10، پی 20 و آنر 8 ایکس منتشر می شود

بسیاری از پرچمداران حال و حاضر به جدیدترین نسخه اندروید، یعنی اندروید 10 مجهز شده اند. حال نوبت به برخی پرچمداران قدیمی تر و البته گوشی های هوشمند میان رده رسیده تا به جدیدترین بروزرسانی سیستم عامل اندروید مجهز شوند. در جدیدترین اخبار منتشر شده رسمی، قرار است هواوی میت 10 به عنوان یکی از پرجمداران قدیمی این سری به همراه دو گوشی هوشمند میان رده دیگر به نسخه بتا رابط کاربری EMUI 10 بر پایه اندروید 10 مجهز شوند.

امروز بصورت رسمی در بروزرسانی منتشر شده، نسخه بتا رابط کاربری EMUI 10  برای گوشی های هوشمند میت 10 به همراه پی 20 و گوشی میان رده محبوب آنر 8 ایکس منتشر شد. این رابط کاربری در حال حاضر تنها برای کاربران چینی در دسترس می باشد.

با توجه به نسخه بتا منتشر شده، بزودی شاهد انتشار نسخه اصلی نه تنها برای کاربران چینی بلکه برای کاربران جهانی این گوشی های هوشمند خواهیم بود.

پیش از این البته سخه اصلی اندروید 10 برای پرچمداران جدید این شرکت چون خانواده گوشی های هوشمند میت 20 و نیز میت 30 منتشر شده بود.

رابط کاربری EMUI بدون شک با توجه به تجربه شخصی استفاده از آن یکی ار رابط کاربری بسیار خوب و روان میباشد. EMUI 9 در حال حاضر آخرین نسخه رابط کاربری قرار گرفته بر روی گوشی میان رده آنر 8 ایکس می باشد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !