اریکسون ممنوعیت همکاری شرکت های اروپایی با هواوی را ناعادلانه می داند

گویا روز های خوش هواوی در حال رسیدن است و این شرکت کم کم از زیر بار فشار تحریم های ناجوانمردانه آزاد خواهد شد. در کنار بازار های فروش متعددی که شرکت هواوی از دست داده است یکی دیگر از اصلی ترین منابع در آمد این شرکت ساخت پایگاه های شبکه های اینترنتی نسل پنجم یا همان 5G می باشد که به لطف تحریم های به وجود آمده در این بخش شاهد کاهش چشم گیر فعالیت های هواوی بودیم. حال شرکت اریکسون به عنوان یکی از قدرتمند ترین شرکت های حاضر در کشور های اروپایی خواستار همکاری دوباره کشور های اروپایی با هواوی می باشد.

بعد از اینکه اولین پایگاه های شبکه های اینترنتی 5G در کشور های اروپایی شروع به کار کردند، اخباری منتشر شد که شبکه های 5G برای سلامت انسان ها بسیار خطرناک می باشد. همین امر سبب شد تا در برخی از کشور های اروپایی، مردم بصورت خودجوش دست به تخریب پایگاه های شبکه های اینترنت 5G بزنند که سوئد یکی از این کشور ها بود.

حال کشور های اروپایی نام پنج شرکت را که در سال میلادی آینده قرار است مسئولین تامین شبکه های اینترنتی 5G را بر عهده بگیرند منتشر کرده که در این میان نام هواوی و ZTE به عنوان دو شرکت چینی فعال در این عرصه به چشم نمی خورد شرکت اریکسون اما در واکنش به این اتفاق اعلام کرد که بدون شک هواوی به عنوان یکی از شرکت های قدرتمند در این زمینه بهتر است که در این لیست حضور داشته باشد.

به هر حال هواوی باز هم باید منتظر بماند تا بییند آیا بالاخره شرایط همانند قبل خواهد شد یا خیر. با این حال که بسیاری از کارشناسان اعتقاد داشتند هواوی دیگر کارش تمام است، شاهد عملکرد بسیار خوب این شرکت قدرتمند چینی مخصوصا در زمینه گوشی های هوشمند بودیم.

پست های مرتبط

مقایسه تبلت‌های OLED iPad Pro و M2 iPad Air : چرا مدل ارزان‌تر ارزش بیشتری دارد ؟

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !