بازیمو: نقدی بر بازی Everwild شکوه بازآفرینی زندگی

نور خورشید هم چون آذرخش از لا به لای ابرها سر بیرون می آورد و سفری برای احیا زندگی به دور دست ها آغاز خواهد شد، بر فراز کوهستانی غرق در سکوت، نسیم سرد در آسمان پیام تو را با خود خواهد برد و ستاره چشمک زن آفرینش در آسمان آرام راه نجات را به تو نشان خواهد داد، با باورهایت آهسته قدم بردار تا چرخه زندگی خود را نمایان کند. با نور امید به دنیای Everwild پا بگذار.

استودیو انگلیسی Rare یکی از خلاق ترین تولید کننده های بازی های رایانه ای برای شرکت مایکروسافت است، بازی های معروف و متفاوتی مانند Viva pinata ،Banjo kazooie و Kinect Sports را در کارنامه خود دارد و این بار در Xbox Games Showcase با بازی جدید خود Everwild بازگشته است.

بازی جدید هم به مانند آثار قبلی استودیو Rare یک اثر کاملا خلاقانه با ایده هایی جذاب و دور از تصور است و باز هم در یک دنیای سراسر فانتزی رخ می دهد. اولین چیزی که پس از تماشا تریلر بازی Everwild جلب توجه می کند استایل گرافیکی فانتزی و مهم تر از آن قاب بندی های جادویی و پالت رنگ های با شکوه است که گویی از هر فریم بازی یک تابلو نقاشی فوق العاده با ارزش ساخته است. به معنای واقعی بازی Everwild مانند موزه ای با ارزش از تابلوهای نقاشی هنری و با کیفیت است و سازنده بازی مرزهای خلاقیت جدیدی را مشخص کرده.

در مورد داستان بازی و حتی نوع گیم پلی اطلاعاتی بدست نیامده ولی بازی به نوعی در یک دنیای باستانی و مربوط به قومی با عقاید عجیب است که سعی دارند با موجوداتی غول پیکر که در نمایش بازی دیدیم تعامل برقرار کنند و بعضی از از گونه ها را نجات دهند ولی به نظر می رسد از بعضی گونه ها حتی تبعیت هم می کنند. یقینا بازی Everwild پتانسیل بالایی دارد و نمایش فوق العاده و جذابی داشته است. هنوز تاریخ انتشار مشخصی برای بازی مشخص نشده و Everwild برای کنسول های Xbox One ،Xbox Series X و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد.

پست های مرتبط

ایکس‌باکس احتمالاً ماه بعد نمایشی جدید از بازی Perfect Dark ارائه دهد

وضعیت ساخت بازی State of Decay 3 به خوبی پیش می‌رود

کارت گرافیک RTX 5080 پیش از RTX 5090 عرضه می شود !