قوانین جدید فیس بوک برای جلوگیری از فعالیت ناهنجار رئیس جمهور امریکا

Facebook CEO Mark Zuckerberg speaks during the annual F8 summit at the San Jose McEnery Convention Center in San Jose, California on May 1, 2018. (Photo by JOSH EDELSON / AFP) (Photo credit should read JOSH EDELSON/AFP/Getty Images)

گویا رئیس جمهور امریکا دست بردار نیست و حال که تنور انتخابات بسیار داغ است، حواشی بسیاری را به وجود آورده است. بعد از اینکه ترامپ در توییتر فعالیت های جنجال برانگیزی را شروع کرد، این بار نوبت به فیس بوک رسیده. فعالیت های این شخصیت سبب شد تا این بار عده ای بصورت نامه ای سرگشوده، مستقیما مکاتباتی را با مارک زاکربرگ داشته اند تا به نحوی جلوی فعالیت های عجیب رئیس جمهور حال و حاضر امریکا را بگیرند.

انتخاب رئیس جمهور امریکا از همان ابتدا حواشی بسیاری را با خود در پی داشته. حال که نزدیک انتخابابت ریاست جمهوری این کشور شده ایم، ترامپ جنجال جدیدش را آغاز کرده است. گویا خودش می داند که در این دوره شانس چندانی برای پیروزی در انتخابات ندارد.

پیش از این ابتدا با توییت های منتشر شده از سمت این شخص، حواشی بسیاری را با خود در پی داشت. اما در مقابل ترامپ اعلام کرد که بهتر است توییتر کاملا لغو شود. دلیل چنین اقدامی، نظرات و توییت هایی بود که بر علیه ترامپ و به نفع رقیب وی منتشر شده بود.

حال به سراغ فیس بوک آمده و این بار دیگر بصورت کامل واضح با زبانی تهدید برانگیز وارد شده. ترامپ با منتشر کرده جمله “با شروع غارت ، تیراندازی آغاز می شود”، بصورت کاملا مستقیم معترضین خود را تهدید کرد. گویا وقاحت برای این شخصیت هیچ معنایی ندارد.

در پی این اقدام نامه ای سرگشاده از طرف 173 نفر بصورت مستقیم برای مارک زاکربرگ تا به امروز ارسال شده است. از این تعداد، 60 نفر از اساتید مؤسسات برجسته آمریکایی از جمله دانشگاه هاروارد ، استنفورد و دانشگاه کلمبیا هستند و یک نفر برنده جایزه نوبل می باشد.

پست های مرتبط

گوگل اولین پیش‌نمایش نسخه توسعه‌دهنده Wear OS 5 را منتشر کرد

هوش مصنوعی Gemini Nano گوگل فرد را از تماس‌های کلاه‌برداری مطلع می‌کند

شرکت OpenAI مدل جدید هوش مصنوعی GPT-4o را معرفی کرد