نسخه ای جدید از هدفون گیمینگ MSI IMMERSE GH30 معرفی شد

در سال گذشته بود که ام اس آی با هدفون IMMERSE GH30 سبد محصولات جانبی خود را تکمیل تر کرد. اما با توجه به زبان طراحی جدید این شرکت و استفاده از رنگ های متفاوت، اژدهای تایوانی تصمیم گرفت تا دستی بر سر و روی GH30 بکشد و آن را به عنوان نسخه دوم راهی بازار کند.

نسخه دوم هدفون GH30 تنها در بخش ظاهری دچار تغییرات شده است. اژدهای قرار گرفته بروی پنل درایوها در نسخه اول به رنگ قرمز مزین شده بود اما در نسخه دوم به رنگ مشکی پیانویی در آمده است.

هدفون گیمینگ Immerse GH30 V2 همچون نسخه قبلی دارای وزنی معادل 222 گرم و ویژگی های اورگونومیک در طراحی است تا به محصولی قابل حمل تبدیل شود. این هدفون برای راحتی در حمل و نقل از بدنه ای سبک وزن با قابلیت تا شدن از بازوها استفاده می کند.

هدفون های گیمینگ به دلیل زمان قرارگیری طولانی مدت بروی گوش کاربر، باید به پدهای نرم و بزرگ و نوع قرارگیری مناسب بروی سر مجهز باشند. هر دو مورد گفته شده در هدفون گیمینگ Immerse GH30 V2 دیده می شود تا کار کردن با این هدفون جذاب تر از گذشته شود. پدهای بزرگ برای قرار گیری مناسب بروی گوش و فریم نرم بالای سر، استفاده طولانی مدت از این هدفون را ممکن ساخته است.

هدفون Immerse GH30 V2 برای اتصال، به جک 3.5 میلی متری مجهز شده است. این هدفون از درایو 40 میلی متری استفاده می کند تا صدایی وسیع را با حساسیت 96 دسیبل و امپدانس 32 اهم ایجاد کند. همچنین وسعت اصوات برای شنیدن صداهای مختلف در محدوده 20 هرتز تا 20000 هرتز تولید می شود. میکروفون هم برای استریمر ها با قابلیت اتصال آسان از ویژگی هایی مانند حساسیت 36 دسیبل، امپدانس 2200 و نرخ صوتی 100 هرتز تا 10000 هرتز بهره می برد. کابل استفاده شده با ساختاری مناسب و طول 1.5 متر، پوشش طلایی جک 3.5 میلی متری و کابل گسترش میکروفون و هدفون 30 سانتی متری از دیگر ویژگی های این هدفون گیمینگ است.

پست های مرتبط

ACEMAGIC از مینی رایانه شبیه به جنگنده M2A Starship رونمایی کرد

اولین دستگاه مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 شرکت کوالکام احتمالاً در ماه اکتبر سال 2024 معرفی شود

طراحی حلقه شارژ MagSafe در آیفون 16 نازک‌تر خواهد بود