آیا شیائومی می بند 5 بار دیگر لقب پرفروش ترین گجت هوشمند سال را کسب می کند؟

همه بی صبرانه منتظر رونمایی جدیدترین دستبند هوشمند شیائومی، یعنی می بند 5 هستند. مدتی پیش تصاویر بی کیفیتی از این دست بند هوشمند منتشر شده بود و برخی مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این دستبند هوشمند را مشخص کرد. این بار اما در حالی که قرار است در تاریخ 11 ژوئن (22 خرداد) شاهد رونمایی این دستبند هوشمند باشیم، تصاویر جدید و رسمی منتشر شده است.

می بند 4 فروش با توجه به بهره بردن از مشخصات فنی قابل قبول و البته قیمت بسیار مقرون بصرفه ای که با خود به همراه داشت، توانست فروش فوق العاده ای را از خود به نمایش بگذارد. اما سوال اصلی اینجاست که آیا می بند 5 نیز همانند شگفتی نسل قبلی خود می تواند کاربران را به سمت خود جلب کند یا نه.

اما تجربه نشان داده که جواب این سوال تنها به یک چیز بستگی دارد. همان دلیلی که در زندگی کنونی ما به مهمترین عامل برای تصمیم گیری ها انتخاب شده و آن چیزی نیست جز قیمت های در نظر گرفته شده. بی شک دستبند سری جدید شیائومی به نسبت نسل قبلی خود مشخصات فنی قدرتمند تری را با خود به همراه خواهد داشت و به طبع قیمت گران تری را نیز به خود اختصاص خواهد داد.

اما میزان افزایش قیمت در نظر گرفته شده برای این گجت هوشمند تاثیر بسیار بسیار بسیار مهم و در میزان فروش این محصول خواهد داشت.

مشخصات شیائومی می بند 5

می بند 4 به صفحه نمایشی 0.95 اینچی مجهز شده بود، اما با توجه به شایعات منتشر شده و همانطور که گفتیم، سری جدید این دست بند های هوشمند قرار است صفحه نمایشی با ابعاد بزرگتری را با خود به همراه داشته باشد. می بند 5 قرار است به صفحه نمایشی 1.2 اینچی مجهز شود.

با توجه به تصاویر منتشر شده، سوای ابعاد بزرگتر صفحه نمایش این گجت هوشمند به نسبت سری قبلی، تصاویر زمینه جدیدتری و جذاب تری نیز برای آن در نظر گرفته شده است. سوای اضافه شدن برنامه های ورزشی جدید، شما می توانید از این دست بند هوشمند به عنوان شاتر گوشی هوشمند خود برای ثبت تصاویر استفاده کنید.

اما یکی از جالب ترین قابلیت های اضافه شده به شیائومی می بند 5 قابلیت NFC می باشد. ویژگی که باعث می شود تا شما از این دستبند هوشمند به عنوان کیف پول الکترونیکی خود استفاده کنید.

پست های مرتبط

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

مایکروسافت از OpenAI برای عرضه موتور جست‌وجوی جدیدش حمایت کرد