بازی Falconeer The Kraken منتشر شد

گاهی وقت ها عنوان هایی در دنیای گیم تولید می شوند که حتی با داشتن کیفیت لازم، چه از لحاظ فنی و چه تکنیکی در نهایت دیده نمی شوند. یکی از این عنوان های شایسته که بر روی ایکس باکس منتشر شده بود و نتوانست به جایگاه واقعی خود برسد، عنوان Falconeer است. توسعه دهنده این بازی Wired Productions قصد دارد که به روزرسانی جدیدی را با عنوان Falconeer The Kraken منتشر کند.

یک مبارزه تمام عیار بر فراز افق

Wired Productions که با ساخت فالکونر توانست به سطح جدیدی از گیم پلی دست پیدا کند همچنان سعی دارد ایده های ناب خود را بیشتر تر قبل گسترش دهد. اگر بخواهیم در مورد گیم پلی بازی Falconeer صحبت کنیم، باید بگوییم که یک بازی جهان باز با مبارزات مهیج هوایی که شما را در نقش یک عقاب قرار می دهد.

The Kraken آمد

Wired Productions و Tomas Sala اعلام کردند که اولین سری از به روزرسانی های بازی فالکونر به صورت رایگان در رایانه های شخصی و خانواده Xbox در دسترس است.

Falconeer The Kraken یک به روزرسانی کاملا رایگان است که تجربه های کاوش و کشف کاملا جدیدی را برای بازیکنان از مکان های جدید را فراهم می کند. باز هم باید بر فراز آسمان ها پرواز کنید و کشتی ها را در زیر پاهای خود ببینید و یا با رفتن به درون غارهای تاریک و خطرناک به دنبال هدف های خود باشید.

توماس سالا که در ساخت فالکونر نقش اساسی داشته است قصد دارد به روزرسانی های بیشتری را در طول سال 2021 منتشر کند و به طور قابل توجهی مقیاس و عمق دنیای The Falconeer را گسترش می دهد.

بازی Falconeer به صورت دیجیتالی در رایانه های شخصی و Xbox با قیمت 24.99 پوند، 29.99 دلار و 29.99 یورو در دسترس است. یک نسخه ویژه هم برای خانواده دستگاه های Xbox با قیمت 39.99 دلار در دسترس است.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024