و باز هم پیشگامی MSI در ارائه بایوس / بایوس جدید برای AMD 500 و AMD 400

شرکت MSI در سال میلادی 2020 برترین عملکرد را در ارائه بروزرسانی بایوس ها داشت. پشتیبانی از پردازنده های رایزن 5000 برای اولین بار با فریموری که MSI منتشر کرد استارت خورد. بایوس هایی که گاه برای ارائه عملکرد بهتر بود و گاه در کنار عملکرد بهتر برطرف کردن مشکلات احتمالی. این بار هم این شرکت برای مادربردهای مبتنی بر چیپ ست های AMD 500 و AMD 400 بایوسی را منتشر می کند.

جدیدترین نسخه بایوس یعنی AGESA Combo PI V2 1.1.9.0 beta همانطور که گفتیم برای مادربردهای سری AMD 500 و AMD 400 ام اس آی ارائه می شود. تا کنون مادربردهای زیادی این بایوس را درقات کرده اند اما به زودی تمام مادربردهای مبتنی بر این چیپ ست ها بروزرسانی را دریافت می کنند.

از برجسته ترین نکات این بروزرسانی بایوس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- عملکرد بهینه سازی شده AMD Curve Optimizer که یکی از بهترین فناوری ها برای پردازنده های AMD است.

برای اطلاع از این فناوری یعنی AMD Curve Optimizer بروی جمله کلیک کنید. 

2- عملکرد Re-Size BAR هم برای کارت گرافیک های انویدیا بهینه تر شده است. فناوری که در آن به پردازنده اجازه دسترسی کامل به حافظه تصویری کارت گرافیک داده می شود تا تاخیر و بافر را به طور موثر کاهش دهد و در نهایت باعث بهبود تجربه در گیم پلی و دیگر کارهای پردازشی بهتر شود.

مادربردهایی که این بروزرسانی بایوس را دریافت کرده اند شامل : MEG X570 GODLIKE – MEG X570 UNIFY – MEG B550 UNIFY / UNIFY-X – MPG B550 GAMING EDGE WIFI – MAG B550M MORTAR / MORTAR WIFI. دیگر مادربردها هم به زودی این بایوس را دریافت می کنند.

پست های مرتبط

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

کارت گرافیک RTX 5080 پیش از RTX 5090 عرضه می شود !

مایکروسافت واحد سرعت رم را در Task Manager از MHz به MT/s تغییر می‌دهد