ماد جدید Cyberpunk 2077 بازی را به سوم شخص تبدیل می کند

پلتفرم PC به خاطر اینکه دسترسی به فایل های بازی را فراهم می کند، فرصت مناسبی را در اختیار سازندگان ماد قرار می دهد. مادساز ها با استفاده از اطلاعات بازی می توانند شروع به ساختن ماد کنند و آن را برای پلتفرم PC عرضه کنند. در طول این مدت که بازی Cyberpunk 2077 منتشر شده، مادهای مختلفی برای آن منتشر شده که سعی داشتند بازی را از ابعاد مختلفی بهبود بخشند.

بازیمو تا به حال بیشتر مادهای ساخته شده برای سایبرپانک 2077 را برای شما عزیزان معرفی کرده و آن ها را تحلیل کرده است. بعد از ماد برای بهبود Ray Tracing و NPC که بسیار خوب از آب در آمدند، حالا نوبت به ماد جدیدی شده که تجربه بازی سایبرپانک 2077 را متفاوت جلوه می دهد.

یک اول شخص که سوم شخص می شود

همانطور که می دانید بازی Cyberpunk 2077 یک عنوان اول شخص در شهری خیالی به اسم Night City است و شما را در نقش خلافکاری قرار می دهد که باید به انجام ماموریت در این شهر بپردازد.

این حالت که هنوز یک ماد در حال توسعه است توسط شخصی به نام Cineagle ساخته شده و هنوز جای کار دارد، و البته احتیاج به رفع نقص های زیادی دارد. اگر با دقت به تریلرهای این ماد نگاه کنید متوجه می شوید انیمیشن ها نقص های زیادی دارند. وقتی که شروع به راه رفتن می کنید و عملکردهای مختلفی را از خود نشان می دهید، انگار که پاهای کاراکتر شما به هم چسبیده است و یا پاها خیلی جلوتر از بدن حرکت می کنند!

در نهایت اگر می توانید با باگ های فراوان سایبرپانک 2077 کنار بیایید، یک تجربه خوب در اختیار شما خواهد بود. هم اکنون Cyberpunk 2077 در سراسر جهان در رایانه های شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس است.

اگر به دنبال مطالب بیشتری از سایبرپانک 2077 هستید، بازیمو به طور کامل به آن پرداخته است و می توانید سایر اطلاعات را از این عنوان بدست بیاورید.

پست های مرتبط

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد

ایکس‌باکس احتمالاً ماه بعد نمایشی جدید از بازی Perfect Dark ارائه دهد