اوپو با ساعت هوشمند جدید خود وارد عرصه گجت های هوشمند پوشیدنی می شود

مدتی بود که شایعاتی از ساعت هوشمند اپو می شنیدیم و این شرکت قرار ب از اولین گجت هوشمند پوشیدنی خود در نمایش MWC 2020 پرده برداری کند. باتوجه به لغو نمایشگاه MWC امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، حال اوپو تصمیم دارد تا بصورت اختصاصی از جدیدترین محصولات خود پرده برداری کند.

امروز برای اولین بار تصویر لایو این ساعت هوشمند منتشر شد. طراحی در نظر گرفته شده برای این گجت که نام در نظر گرفته شده برایش نیز هنوز مشخص نشده تقریبا همانند طراحی می باشد که پیش از این اسمارت واچ های اپل از آن بهره می بردند.

صفحه نمایش مربعی شکلی که در قسمت های کناری وبالایی شاهد خمیدگی صفحه نمایش هستیم. برای سیستم عامل نیز با توجه به آنچه در تصویر می بینیم همانند بسیاری از ساعت های هوشمند گوشی های اندرویدی، گجت جدید اوپو به سیستم عامل گوگل ور (Google Wear) مجهز خواهد شد.

اوپو قابلیت های سلامت جذاب و کار آمدی را برای این ساعت هوشمند جدیدش در نظر گرفته. قابلیت ECG در نظر گرفته شده که تا به امروز هوشمند ترین نرم افزار سلامت برای اسمارت واچ ها می باشد این گجت هوشمند را نیز همراهی خواهد کرد.

قابلیت ECG

برای اولین بار این اپل بود که قابلیت ECG را برای اپل واچ سری 4 در نظر گرفت. نحوه عملکرد این قابلیت بسیار جذاب است. ECG در کنار کنترل همواره سلامت و مخصوصا ضربان قلب شما، در صورتی که احساس کند اتفاقی غیر طبیعی حتی اندک برای شما رخ داده به سرعت به شما اخطار می دهد.

قابلیت افتادن ECG سبب شده که در صورتی که احساس کند کاربرش به زمین افتاده است به سرعت اخطار می دهد تا از سلامت کامل کاربر خود مطلع شود. در صورتی که پاسخی را دریافت نکند از کاربر خود می خواهد تا با نزدیک ترین مخاطب خود پیام دهد. در صورتی که باز هم پاسخی دریافت نکند، بصوت خودکار با نزدیک ترین مرکز اورژانس تماس می گیرد و موقعیت جغرافیایی را برایشان ارسال می کند.

به احتما زیاد این ساعت هوشمند به همراه اوپو فایند اکس 2 و فایند ایکس 2 پرو تا یک هفته آینده در مراسم رسمی این شرکت رونمایی خواهد شد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

اندروید 15 عمر باتری را در حالت استندبای به اندازه 3 ساعت افزایش می‌دهد

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !