بلک شارک 3 رکورد بنچمارک گوشی های هوشمند اندرویدی را جا به جا کرد

سری گوشی های هوشمند گیمینگ بلک شارک شیائومی از ابتدا با بهره بردن از پردازنده های قدرتمند عملکرد بسیار خوب و قدرتمندی را از خود به نمایش گذاشته بودند. این بار بلک شارک 3 قرار است به عنوان جدیدترین گوشی گیمینگ این شرکت بصورت رسمی معرفی شود. شایعات بسیاری از این محصول جذاب تا به امروز شنیده شده اما در جدیدترین اخبار منتشر شده، بلک شارک 3 توانست بالاترین امتیاز بنچمارک را در میان گوشی های هوشمند اندرویدی به خود اختصاص دهد.

بلک شارک 3 بی رقیب در بنچمارک

جدیدترین و قدرتمند ترین پردازنده حال و حاضر کوالکام، یعنی اسنپدراگون 865 این گوشی گیمینگ را همراهی خواهد کرد. بلک شارک 3 توانست با بهره بردن از این پردازنده قدرتمند همانطور که در تصویر مشاهده می کنید امتیاز 620,952 را کسب کرده که تا به همین امروز بالاترین امتیاز در میان گوشی های هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید بوده.

پیش از این پیش بینی می شد با توجه به اینکه کوالکم قصد داد تا از پردازنده اسنپدراگون 865 پلاس مخصوص گوشی های هوشمند گیمینگ رونمایی کند، بلک شارک 3 هم ممکن است که به چنین پردازنده ای مجهز شود. اما به احتمال خیلی زیاد شاهد حضور اسنپدراگون 865 خواهیم بود.

اما مشخصات قدرتمند در نظر گرفته شده تنها پردازنده قدرتمندش نیست. صفحه نمایش این گوشی گیمینگ قادر خواهد بود تا نرخ بروزرسانی 120 هرتز را دارد که البته در این زمینه ویوو iQOO 3 قدرتمند ترین صفحه نمایش را با نرخ بروزرسانی 144 هرتز در اختیار دارد.

از دیگر مشخصات قدرتمند در نظر گرفته شده برای این گوشی که برای هر گیمری بسیار اهمیت دارد باتری و شارژر بلک شارک 3 می باشد. باتری 5000 میلی آمپری که به که به شارژ 65 واتی شارژ سریع مجهز شده. این شارژر قادر خواهد بود تا باتری 5000 میلی آمپری را در مدت زمان 38 دقیقه ای به شارژ 100 درصدی برساند.

مودم در نظر گرفته شده برای بلک شارک 3 نیز توانایی پشتیبانی از شبکه های اینترنتی نسل پنجم (5G) را خواهد داشت.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

اندروید 15 عادات خواب شما را بهتر از قبل تنظیم می‌کند

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

مایکروسافت واحد سرعت رم را در Task Manager از MHz به MT/s تغییر می‌دهد