برنامه نینتندو برای یک Nintendo Switch میان نسلی

کنسول دستی Nintendo switch یکی از موفق ترین پلتفرم های بازی در چند سال اخیر بوده است، اما سخت افزار آن برای اجرای بازی های جدید توانمند نیست.

کنسولی جذاب با سخت افزاری قدیمی

کنسول دستی Nintendo switch از زمان معرفی خود موفقیت بسیار بزرگی داشته است و به نقاط عطف قابل توجهی رسیده است و به عنوان پنجمین کنسول پرفروش تمام دوران و سومین کنسول پرفروش در ژاپن رتبه بندی شده است. بازخوردهای مثبت زیادی از طرفداران دریافت کرده است و با هر بروزرسانی خود توانسته جایگاه بهتری را در میان گیمرها پیدا کند.

اما از زمانی که Nintendo Switch در مارس 2017 عرضه شد تابحال تقریباً حدود 5 سال میگذرد و سخت افزار آن برای ارجای بازی های امروزی کمی قدیمی شده است، به همین دلیل است که طرفداران مدت ها در آرزوی ارتقاء سخت افزار بودند.

همین هم باعث شده که طرفداران این کنسول دستی، انتظار عرضه یک کنسول میان نسلی را از شرکت Nintendo داشته باشند. مدت ها شایعه در این مورد وجود داشت و حتی نینتندو هم نسبت به این مساله بی میل نبود، چون باز هم می توانست فروش بیشتری در بازار داشته باشد.

اما اخیراً، جان لینمن از Digital Foundry در جدیدترین پادکست خود فاش کرد که قبلاً پیش ‌بینی چنین پروژه ای می شد که شاهد یک نینتندو سوییج میان نسلی باشم، اما حالا دیگر این اتفاق نمی‌افتد.

به گفته جان لینمن، شرکت نینتندو در مورد آینده نینتندو سوییچ کمی در تردید است زیرا آنها با کنسول هایی مانند Gamecube که عملکرد بسیار ضعیفی داشتند و Wii که بسیار خوب عمل کرد، دوران سختی را پشت سر گذاشتند. با این حال، Wii U یک شکست کامل بود.

هیچ کس نیم داند که در آینده چه چیزی در انتظار نینتندو خواهد بود و اطلاعات بسیار کمی در این مورد وجود دارد. اما در مورد تولیدات نینتندو همیشه، همه کاربران علاقه مند هستند.

نظر شما در مورد یک نینتندو سوییچ میان نسلی چیست؟ آیا بهتر نیست که شرکت نینتندو در فکر یک کنسول جدید باشد؟

پست های مرتبط

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد