سه بازی از سری Silent Hill در حال ساخت است

سایلنت هیل واقعا بازگشته است، این بهترین جمله ای است که طرفداران این فرنچایز باید بدانند و این موضوع جذاب شامل 3 بازی می شود.

ماجراهای جدید در تپه خاموش

تقریبا یک دهه را بدون بازی Silent Hill سپری کردیم و برای طرفداران ژانروحشت، سپری کردن آن کمی سخت بود. اما ماه پیش کمپانی Konami همه را غافلگیر کرد و از چند پروژه سایلنت هیل خبر داد که بطور همزمان در دست توسعه قرار دارد.

از این مجموعه می توانیم به  بازسازی Silent Hill 2 اشاره کنیم که نمایش های بسیار خوبی داشت، به موازات آن بازی Silent Hill f و پروژه ای دیگر توسط کونامی در حال ساخت هستند.

افشاکننده برجسته سایلنت هیل، داسک گولم  که البته با نام AestheticGamer1 شناخته می شود گزارش می دهد که علاوه بر همه چیزهایی که کونامی تاکنون برای این سری اعلام کرده است، در حال حاضر سه بازی معرفی نشده Silent Hill در حال توسعه هستند. این مجموعه شامل The Short Message نمی شود، که چند ماه پیش فاش شد و دیروز برخی از جزئیات کلیدی هیئت رتبه بندی تایوانی فاش شد.

به گفته داسک گولم : “حداقل سه پروژه Silent Hill وجود دارد که هنوز اعلام نشده‌اند، بدون احتساب Short Message.

گزارش Dusk Golem همچنین از برخی لیست‌های شغلی را اشاره می‌ کند که ماه گذشته توسط Konami  به اشتراک گذاشته شد، جایی که به صراحت گفت که کونامی به دنبال سازندگانی برای کار در Silent Hill  است. همچنین کسی بود که این لیست های شغلی را در آن زمان به اشتراک گذاشت و گفت: “آنها اشاره کردند که استخدام به طور خاص برای پروژه های سایلنت هیل است و یکی از موقعیت ها برای یک کارگردان بازی است که قطعاً آن را توضیح می دهد، اما صادقانه آنقدرها هم تعجب آور نیست.

شما در مورد پروژه های کونامی چه حدسی میزنید؟

پست های مرتبط

خانواده قربانیان تیراندازی در یک مدرسه ابتدایی از شرکت‌های اکتیویژن و متا شکایت کردند

بازی Call of Duty: Black Ops 6 به طور رسمی معرفی شد

کنسول‌های Xbox Series X/S قادر به حفظ 30 فریم در ثانیه برای بازی Hellblade II نیستند