بازی Call of Duty: Black Ops 6 به طور رسمی معرفی شد

قبلاً سایت thetruthlies نشان داده بود که رونمایی بازی Call of Duty: Black Ops 6 قریب‌الوقوع است. این وبسایت دارای چند کلیپ ویدیویی کوتاه بود که به بازی آینده اشاره می‌کرد. اکنون شرکت اکتیویژن به طور رسمی عنوان 2024 سری کال اف دیوتی را Call of Duty: Black Ops 6 اعلام کرد.

در حالی که ما باید منتظر رونمایی کامل از بازی Call of Duty: Black Ops 6 در ماه ژوئن باشیم تا اطلاعات کاملی از آن داشته باشیم، شایعات حاکی از آن است که این یک داستان مبهم متداول از استودیو Treyarch خواهد بود که حول و حوش اولین جنگ خلیج فارس اتفاق می‌افتد. اینکه آیا به طور خاص بر جنگ خلیج فارس در همان دوره عمومی اوایل دهه 90 تمرکز می‌کند یا خیر، مشخص نیست و باید منتظر جزئیات بود. بازی Call of Duty: Black Ops 6 همچنین اتفاق دیگری را هم به ما نشان می‌دهد و آن هم این است که مایکروسافت چگونه قصد فروش بازی را دارد، چراکه شایعات زیادی وجود دارد که این شرکت قصد دارد آن را از همان روز اول در Game Pass قرار دهد، که بدیهی است تغییر بزرگی برای این سری خواهد بود.

برای کسانی که رابطه مایکروسافت را نمی‌دانند، شرکت مایکروسافت در تاریخ 18 ژانویه اعلام کرد که شرکت اکتیویژن بلیزارد را به قیمت 68.7 میلیارد دلار خریداری کرده است. این شرکت در تاریخ 13 اکتبر 2023 این خرید را نهایی کرد و اعلام کرد که حداقل تا ده سال آینده انتشار بازی کالاف دیوتی را روی پلی‌استیشن ادامه خواهد داد و آن را به انحصار ایکس‌باکس در نخواهد آورد، اگرچه که طرفداران ایکس‌باکس می‌توانند انتظار انتشار Call of Duty: Black Ops 6 را روی سرویس گیم پس داشته باشند.

پست های مرتبط

کنسول Nintendo Switch 2 از بازی‌های زیادی پشتیبانی خواهد کرد

بازی Prince of Persia: The Lost Crown احتمالاً برای مک، آیپد و آیفون پورت شود

کامپیوتکس 2024 : کنسول دستی ZONE شرکت ZOTAC در ماه سپتامبر سال 2024 عرضه می‌شود