بازی Forza Horizon 4 به Steam می آید

طرفداران بازی های ریسینگ و رالی در نسل هشتم بسیار خوش شانس بودند و عنوان های بسیار خوبی را تجربه کردند. اما Forza Horizon 4 اختتامیه ای بسیار شایسته برای نسل هشتم بازی های ریسینگ بود. عنوانی که نشان داد می تواند یک انحصاری فوق العاده قدرتمند برای ایکس باکس باشد.

یک رقابت هیجان انگیز بین پلتفرم ها

شما می توانید از طریق Game Pass Ultimate رقابت هیجان انگیزی را با دوستان خود در کنسول های Xbox، رایانه های شخصی ویندوز 10 یا تلفن های Android تجربه کنید. پس با خیال راحت پشت فرمان های خود بنشینید تا وارد یک رقابت فوق العاده شوید.

فصل جدیدی از رانندگی

بازی Forza Horizon 4 در اکتبر 2018 منتشر شد و با استقبال منتقدان و همچنین طرفداران سری مواجه شد. از جمله نمره 9.25 از 10 از سایت Game Informer، و خیلی دیگر از رسانه ها که از آن به عنوان یکی از بهترین بازی های مسابقه ای نسل گذشته یاد کردند. آنچه سری Forza Horizon را از همتای اصلی یعنی Forza Motorsport جدا می کند، رویکرد دنیای باز آن در مسابقات است. بر روی نقشه های بسیار بزرگ، بازیکنان می توانند در اطراف پرسه بزنند و انواع مختلفی از ماموریت ها را تکمیل کنند تا بتوانند اعتبار خود را افزایش دهند،. همچنین می توانید به خرید اتومبیل های جدید، خرید خانه های شیک برای نگهداری وسایل نقلیه و موارد دیگر بپردازید.

در بخش جلو های بصری و زیبایی شناسی هم Forza Horizon 4 نشان داد می تواند تحولی عظیم به راه بیاندازد. شما در نقشه با تنوع محیطی بسیار خوبی رو  به رو می شوید. فصل های مختلف به فورزا جان تازه ای بخشیدند و باعث متمایز شدن آن از دیگر بازی های مجموعه شدند.

یک به روزرسانی خوب و لگو بازی

مایکروسافت و Playground امروز اعلام کردند بسته جدیدی که برای فورزا هورایزن 4 در حال توسعه است، Hot Wheels Legends نام خواهد داشت و به زودی به بازار می آید. با اینکه جزئیات رسمی از این بسته در دسترس نیست، اما احتمال می رود که تشابه زیادی به محتوای Hot Wheels در Forza Horizon 3 داشته باشد که شامل کارت های جدید و آهنگ های سبک Hot Wheels است. همچنین در این به روزرسانی همه چیز به استایل LEGO تبدیل می شود که جذابیت بسیار زیادی دارد.

بازی Forza Horizon 4 در تاریخ 9 مارس از طریق سرویس Steam همراه با تمامی امکانات جدید و ویژه عرضه می شود.

پست های مرتبط

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد