بازی Forza Horizon 5 در سال 2023 گسترش پیدا می کند

استودیو Playground Games قصد دارد دنیای Forza Horizon 5 را گسترش دهد و امکانات بیشتری را در اختیار علاقه مندان قرار دهد.

در انتظار افق

بازی مسابقه ای جهان باز Forza Horizon 5 شگفتی بزرگی برای همه گیمرها بوده است، چرا که به لطف مناظر زیبا و محتوای عالی خود توانسته است میلیون ها گیمر را از سراسر جهان مجذوب خود کند. با توجه به موارد فوق، اکنون مشخص شده است که Forza Horizon 5 جزئیات بیشتری از دومین بسته الحاقی خود را در اوایل سال 2023 ارائه خواهد کرد تا به ارائه محتوا به کسانی که به دنبال تجربیات بیشتر در عنوان هستند ادامه دهد.

در جریان استریم ماهانه اخیر Forza، Playground Games  تأیید کرد که در حال حاضر روی محتوای جدید بازی کار می ‌کند، به‌ ویژه دومین DLC برای Forza Horizon 5 . در حالی که جزئیات کمی از سوی توسعه دهنده ارائه شد، توسعه ‌دهندگان تایید کرده‌اند که اوایل سال آینده اخبار بیشتری را فاش خواهند کرد.

درجریان استریم، توسعه‌دهندگان موارد زیر را بیان کرده‌اند: «ما سخت در حال کار بر روی دومین بسته ویژه برای Forza Horizon 5 هستیم. می ‌توانید انتظار داشته باشید که آن را در اوایل سال 2023 ببینید. پس از ورود به سال جدید، چیزهای بیشتری برای اشتراک ‌گذاری خواهیم داشت». البته موارد فوق انتظارات زیادی را در بین بازیکنان ایجاد کرده است که قبلاً از اولین گسترش Hot Wheels خوشحال شده بودند که اخبار عالی و محتوای جدید زیادی اضافه کرد.

با توجه به اینکه سال 2022 در آخرین مرحله خود قرار دارد، استودیوها و توسعه دهندگان زیادی هستند که تمام اخبار خود را به سال 2023 منتقل کرده اند، و مشخصا سالی خواهد بود که در آن تعداد زیادی بازی ویدیویی ارائه خواهیم کرد. اکنون تنها باید چند ماه صبر کرد تا محتوای جدید Forza Horizon 5 را مشاهده کنیم که بدون شک واقعاً باورنکردنی خواهد بود.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024