توسعه دهنده God Of War Ragnarok از تلاش زیاد برای ایجاد ماموریت های جانبی باکیفیت می گوید

برای طرفداران فرنچایزهای سونی، بازی God Of War Ragnarok یکی از موارد بسیار مهم و ویژه بوده است. این بازی به غیر از یک خط داستانی اصلی، در بخش ماموریت های جانبی هم بسیارخوب عمل کرده است و حتی خود را به سطح The Witcher 3 رسانده است.

افسانه ای که گرالت را الگو قرار داد

بازی God Of War Ragnarok هم اکنون بصورت غیرقانونی پخش شده است و احتمالا اسپویل های فراوانی را از کنار و گوشه در مورد آن شنیده اید. سونی و سانتامونیکا انرژی زیادی را صرف خدای جنگ جدید کرده اند و حاصل آن از دید کسانیکه تجربه داشته اند، کاملا راضی کننده است.

توسعه‌دهنده‌ای در مورد God of War Ragnarok صحبت هایی کرده است که بخش های جانبی گیم پلی را در بر میگیرد. سانتامونیکا به این مساله اشاره کرده است که این بار فقط قصد ارائه بخش داستانی اصلی خوب را نداشتند، بلکه در فکر ارائه ماموریت های جانبی عالی مانند The Witcher 3 را داشتند.

زمانی که The Witcher 3 در سال 2015 منتشر شد، یکی از مواردی که بیشتر به خاطر آن مورد تحسین قرار گرفت این بود که تمام ماموریت های جانبی آن چقدر قوی بودند. علیرغم این واقعیت که بازی کاملاً عظیم بود و مملو از کارهایی بود که باید انجام دهید، هر کوئست جانبی زمان و تلاش زیادی برای آنها تنظیم شده بود، با شخصیت‌ها و سناریوهای منحصربه ‌فرد که ارزش جستجو را برای آنها ایجاد می ‌کرد. به نظر می رسد که میراث گرالت اف ریویا هنوز بسیار قوی است، زیرا چیزی است که توسعه دهندگان در تلاش هستند تا حتی هفت سال بعد از آن پیشی بگیرند.

آنتونی دیمنتو به عنوان طراح ارشد در این بخش در رگناروک در توییتر خود پستی را به اشتراک گذاشت و این مطلب را ذکر کرد که از ابتدا قصد او طراحی ماموریت های جانبی باکیفت بود.

دیمنتو در ادامه این گونه گفت: من یکی از طرفداران The Witcher 3 هستم و ماموریت های جانبی آن را تجربه کرده ام، همین هم باعث شد که در رگناروک چنین کاری را انجام دهم. به نظر من چنین کاری ممکن نبود، اما تبدیل به هدف من شد.

پست های مرتبط

Jez Corden گزارش کرد که بازی‌های Halo و Forza به پلی‌استیشن می‌آیند

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود

کنسول نینتندو سوییچ 2 از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند