نرم افزار FrontBack با قابلیت تصویر برداری همزمان با دوربین سلفی و دوربین پشت

گاهی اوقات نرم اقزار هایی منتشر می شوند که شاید کاربرد چندان بالایی نداشته باشند اما قابلیت های جالبی را با خود به همراه دارند. نرم افزار FrontBack یکی از این نرم افزار ها می باشد که قابلیت جالبی را با خود همراه دارد. البته هنوز این نرم افزار برای تمامی سیستم عامل ها قابل استقاده نیست.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید همزمان از دوربین سلفی و دوربین پشتی اشتفاده کنید که تا به امروز هیچ نرم افزاری چنین قابلیتی را با خود به همراه نداشت. اما این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا بصورت همزمان از دوربین سلفی و دوربین پشتی گوشی هوشمند خود استفاده کنید.

برای مثال شما قصد دارید ویدئوی آموزشی را از ضبط کنید که می خواهید هم خودتان توسط دوربین سلفی در ویدئو باشید و هم محیط اطراف را نشان دهید. شما می توانید براحتی با کمک این نرم نرم افزار چنین اتفاقی را ممکن سازید.

البته لازم به ذکر است که در حال حاضر نرم افزار FrontBack تنها برای سیستم عامل iOS گوشی های هوشمند آیفون قابل دسترسی می باشد و به احتمال خیلی زیاد با تکامل و برطف شدن باگ های احتمالی، بزدوی شاهد انتشار نسخه اندرویدی این نرم افزار جال نیز خواهیم بود. کاربران اپل نیز می توانند این نرم افزار را از اپ استور دریافت کنند.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد