مقایسه سرعت آیفون SE 2020 و سامسونگ گلکسی A51

این بار اما ویدئو مقایسه سرعت آیفون SE 2020 را با سامسونگ گلکسی A51 در نظر گرفته ایم. دو گوشی هوشمند میان رده که البته در این تست به طبع آیفون SE 2020 قدرتمند تر ظاهر شده. اما پیش از مشاهده مقایسه آیفون SE 2020 با یکی از محبوب ترین گوشی های هوشمند میان رده سامسونگ، نگاهی گذرا خواهیم داشت به مشخصات سخت افزاری و پردازنده های در نظر گرفته شده برای این اسمارت فون های میان رده.

مشخصات سخت افزاری آیفون SE 2020

شاید اپل بعد از سال ها از یک گوشی میان رده با قیمتی مقرون بصرفه پرده برداری کرده باشد، اما به واقع مشخصات فنی قابل قبولی را برای این محصول جدید خود در نظر گرفته است. از قدرتمند ترین این مشخصات، پردازنده A13 اپل می باشد که پرچمداران قدرتمندی چون آیفون 11 پرو مکس از آن بهره برده اند.

میزان رم 3 گیگابایتی نیز برای این گوشی هوشمند میان رده در نظر گرفته شده که در نگاه اول چندان قدرتمند به نظر نمی رسد، اما بهره بردن از سیستم عامل iOS به خوبی این ضعف را پوشش می دهد.

مشخصات سخت افزاری سامسونگ گلکسی A51

سری A گوشی های هوشمند میان رده سامسونگ همواره عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته اند و در زمینه فروش نیز مخصوصا در ایران اسقبال خوبی از این اسمارت فون ها صورت گرفته. سنسور های دوربین خوب و قابل قبول در کنار قیمتی مقرون به صرفه سبب فروش جهانی بسیار خوب این گوشی های هوشمند میان رده شده.

اما در این تست پردازنده ها هستند که حرف اول را می زنند. سامسونگ گلکسی A51 نیز به پردازنده میان رده و اختصاصی سامسونگ یعنی اگزینوس 9611 مجهز شده. از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند می توان به رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی اشاره کرد.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !