نگاهی نزدیگ به یکی از برترین پاورهای 1000 وات / FSP HYDRO PTM PRO 1000W

شرکت اف اس پی را باید یکی از برترین تولیدکنندگان پاور دانست. شرکتی که محصولات آن دارای کیفیت ساخت و عملکرد عالی هستند. خصوصاً پاورهای سری هیدرو پی تی ام پرو به عنوان تنها رقیب پاورهای رده بالای سی سونیک، چنان کیفیت ساخت عالی و عملکرد بی نقصی دارد که کمتر پاوری در دنیا توان رقابت با آن را دارد. در این ویدیو نگاه نزدیکی داریم به پاور FSP HYDRO PTM PRO 1000W به عنوان یکی از برترین های بازار.

پاور FSP HYDRO PTM PRO 1000W با بدنه یکپارچه چدنی، محافظت از رطوبت و گرد و غبار را برای استفاده در شرایط و مکان های سخت، فراهم می کند. قطعات بسیار با کیفیت، ورودی و خروجی پایدار و ریل های قدرتمند این پاور باعث شد تا در بررسی ها حتی بیش از توان واقعی خود پایداری را به کاربر ارائه دهد. این پاور هم اکنون با تعداد نچندان زیاد در بازار داخلی موجود است و گارانتی آن هم بر عهده شرکت الماس رایان ایرانیان است.

شاید بتوان گفت کمتر پاور سازی در دنیا وجود دارد که کیفیت ساختی همچون این پاور را بتواند ارائه کند جدا از سی سونیک، شرکت اف اس پی سالها بریا دیگر شرکت ها پاور تولید کرده است و دقیقاً به همین دلیل است که می داند یک پاور حرفه ای چه ساختاری دارد.


جعبه گشایی پاور SHARKOON SILENT STORM COOL ZERO 850W

جعبه گشایی پاور 850 وات ام اس آی MSI MPG A850GF

پست های مرتبط

طراحی حلقه شارژ MagSafe در آیفون 16 نازک‌تر خواهد بود

اطلاعات جدیدی از گوشی مورد انتظار Xperia 1 VI شرکت سونی منتشر شد

اپل وجود مشکل پخش نشدن صدای آلارم آیفون را تایید کرد