سامسونگ گلکسی A71 بصورت رسمی رونمایی شد

در کنار رونمایی سامسونگ گلکسی A51 به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده این شرکت، شاهد رونمایی گلکسی A71 نیز بودیم. در برخی موارد A71 از مشخصات فنی قدرتمند تری به نسبت A51 بهره برده. از جمله مشخصات شاخص این گوشی هوشمند می توان به سنسور های دوربین اصلی و صفحه نمایش زیبای آن اشاره کرد.

مشخصات سامسونگ گلکسی A71

صفحه نمایش

به نسبت گلکسی A51، این گوشی هوشمند به صفحه نمایش بزرگتر 6.7 اینچی سوپر آمولد با رزولوشن FHD پلاس مجهز شده. همانند سامسونگ گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس، این گوشی هوشمند نیز به صفحه نمایشی با ناچ زیبای اینفینیتی O مجهز شده.

بریدگی در نظر گرفته شده برای قرار گیری سنسور دوربین سلفی همانند گاکسی نوت 10 پلاس، در قسمت مرکزی صفحه نمایش حضور دارد. از جمله قابلیت هایی در حد واندازه های یک پرچمدار که برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده، قرار گیری سنسور حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش آن می باشد.

دوربین

همانند گلکسی A51، گلکسی A71 نیز به چهار سنسور دوربین اصلی مجهز شده. چیدمان L شکل نیز برای اولین بار برای این دو گوشی هوشمند در نظر گرفته شده.

یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی به همراه سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض 123 درجه ای و سنسور 5 مگاپیکسلی ماکرو و یک سنسور 5 مگاپیکسلی سنجش عمق، سنسور های دوربین اصلی چهارگانه این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند.

همانند گلکسی A51، در قسمت بریدگی ناچ اینفینیتی O صفحه نمایش نیز سنسور 32 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی در نظر گرفته شده.

پردازنده و باتری

برخلاف گلکسی A51 کهع از پردازنده اگزینوس بهره برده بود، گلکسی A71 به پردازنده میان رده اما قدرتمند اسنپدراگون 730 مجهز شده است. رم 8 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 128 گیگابایتی از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده می باشند.

در زمینه میزان ظرفیت باتری نیز گلکسی A71 قدرتمند تر از گلکسی A51 حاضر شده. بهره بردن از باتری 4500 میلی آمپری به همراه شارژر 25 واتی مجهز به شارژ سریع، خیال هر کاربری را از لحاظ طول عمر مفید باتری و مدت زمان شارژ شدن کامل این گوشی هوشمند راحت می کند.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !